עסקי ספורט

אולם הדרייב אין נסגר - זה מה שיקרה לביתה של הפועל ת"א

לאחר התקרית האלימה בסיום המשחק מול הפועל חיפה, מפקד מחוז תל אביב במשטרה החליט על צו סגירה ל-30 ימים לביתה של הפועל
מערכת ice |  1
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
מפקד מחוז תל אביב חתם היום (שני) על צו סגירה לאולם הדרייב אין, אולמה הביתה של הפועל ת"א בכדורסל. הצו הוצא לאחר התקרית האלימה שהתרחשה בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חיפה. 
 
תוקף הצו הוא למשך 30 ימים והוא מתייחס רק לפעילות של המועדון באולם, בסופ"ש הקרוב צפויים להתקיים באולם משחקי גביע המדינה בכדוריד שצפויים להתקיים כרגיל. כזכור, בסיום המשחק לפני יומיים קומץ של אוהדי הפועל ת"א הכו אוהד הפועל חיפה.
בהודעה הרשמית של המשטרה בנוגע לסגירת האולם נכתב: "בתאריך 23.3.24 התרחש אירוע אלימות חמור מאוד במתחם אולם הספורט. במהלך האירוע שתועד, נצפו בתום המשחק מספר אוהדים, מכים באלימות קשה אוהדים מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במקלות, כסאות, חגורת, וחפצים שונים. 
האירוע אשר נוהל ע"י ניהול אזרחי וחברת אבטחה שנכחה במקום, לא נתנו מענה הולם לאירוע ולא מנעו את האלימות שהתרחשה במקום. עם קרות האירוע, משטרת ישראל פתחה מיד בחקירה ועצרה חשוד בסמוך לאירוע ולפני זמן קצר נעצר חשוד נוסף, מעצרם של שני  החשודים הוארך בבימ"ש. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים".
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב על החלטת מפקד המחוז: "החלטת ממ"ז ת"א ניצב פרץ עמר, על מתן צו סגירה לאצטדיון היכל שלמה כפי שהנחתי לבחון בעקבות אירועי האלימות של אוהדי הפועל ת"א — חשובה מאוד ומעבירה מסר ברור: מי שיהיה אלים במגרשים ימצא משטרה נחושה נגדו."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קבוצה בזויה.
    קזימודו 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די שיזרקו אותם כבר מהכדור רגל וגם מהכדור סל . אוהדים ברברים .
    סגור