עסקי ספורט

כוכב נבחרת ישראל הודיע על פרישה: "נתראה בצד השני"

טל בן חיים החל את קריירת הבוגרים שלו במכבי פתח תקווה בשנת 2007 וזכה לייצג את המדינה בנבחרת. "גאה בכל מה שהשגתי"
מערכת ice | 
נבחרת ישראל מול ספרד (צילום ליאת אבשלומי, באדיבות אתר ישראל ספורט)
שחקן הכדורגל הוותיק, טל בן חיים, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34. החלוץ גדל בהפועל כפר סבא והודיע על הפרישה ברשתות החברתיות. לאחר הפרישה בן חיים צפוי לנהל את מערך הסקאוטינג של הקבוצה בה שיחק עד עכשיו, מכבי פתח תקווה.
בפוסט בו הודיע על הפרישה מהדשא בן חיים כתב: "לפני שלושה חודשים במשחק (איך לא) בין מכבי פ״ת למכבי ת״א הייתה זו ‎הפעם האחרונה שירדתי מהדשא וידעתי שזה הסוף, שאני לא יכול יותר. ‎היום אני מסכם 17 שנים וחצי של הכל מהכל, אני מרגיש בר מזל שזכיתי לפרוש במקום בו הכל התחיל, אבל אני גם יודע שהסוף הזה הוא התחלה של משהו חדש שאני לא פחות מתרגש לקראתו".
 
בן חיים המשיך ושיתף: "‎אני גאה בכל מה שהשגתי ובכל החלומות שהפכו עם השנים למציאות. ‎תודה לכל מי שעזר, תמך, עודד ועשה אותי טוב יותר. לא הייתי יכול לבקש יותר מזה. תודה כדורגל יקר, נתראה בצד השני".
בן חיים עלה בפעם הראשונה לבוגרים של מכבי פתח תקווה במרץ 2007 בגביע הטוטו. בן חיים שיחק בקבוצה עד 2012, אז הקבוצה ירדה לליגה הלאומית. באותה שנה הוא עבר להפועל תל אביב ובעונה שלאחר מכן הוא עבר ליריבה העירונית, מכבי תל אביב.
לאחר 4 שנים בקבוצה הצהובה הוא עבר לשחק באירופה בספרטה פראג הצ'כית. לאחר מכן חזר לשנתיים במכבי תל אביב ובשנת 2022 עבר למכבי פתח תקווה.

קרדיט: אינסטגרם (talbenchaim9)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה