עסקי ספורט

הבן של אייל ברקוביץ' תוקף: "מה עשית בחיים?"

לאחר שמניי אסייג כתב: "דרך חזרה מהמוסך מאזין לרדיו חיפה ואז תכנית בשם החמ״ל בהנחיית גנרל הממטרות ברקוביץ׳. ואז ברקוביץ׳ אומר להאוזר (כמעט) טוב את המשפט הבא (בלי סילופים ובלי עריכות כנהוג במחנה הפגום): ״המלחמה הצילה אותנו מהרפורמה״ (המשפטית)". בנו של הקוסם לא נשאר חייב, אבל גם חטף בחזרה
מערכת ice |  2
מני אסייג, ליאור ברקוביץ' (צילום מסך ערוץ 14, יוטיוב/ Hapoel Petah-Tikva FC)
ריבי הטוויטר של ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש רשת 13 וכוכב העבר אייל ברקוביץ' ממשיכים. גם הפעם, יוצר שנות ה-80 ואחד מהתסריטאים הטובים בישראל, מניי אסייג היה על המוקד והוא ממש לא נשאר חייב.
אסייג כתב תחילה: "בדרך חזרה מהמוסך מאזין לרדיו חיפה ואז תכנית בשם החמ״ל בהנחיית גנרל הממטרות ברקוביץ׳. ואז ברקוביץ׳ אומר להאוזר (כמעט) טוב את המשפט הבא (בלי סילופים ובלי עריכות כנהוג במחנה הפגום): ״המלחמה הצילה אותנו מהרפורמה״ (המשפטית)".
 
עוד המשיך: "הפרשנות של המשפט הכל כך מטומטם ומביש הזה: שילמנו קורבן עצום אבל זה השתלם, מנענו את צמצום עילת הסבירות ואולי את פיצול תפקיד היועמשית.. שהשם ישמור ויציל". בנו של 'הקוסם' ענה: "מני מה עשית בחיים? אני פשוט לא יודע תאמר לי".
אסייג המשיך: "אומנם לא שיחקתי בסאוטהמפטון וגם לא חטפתי בעיטה בראש אבל עשיתי כמה וכמה דברים חשובים: הקמת וייסוד קבוצת גמ״ח שתומכת בעשרות משפחות בכסף פרטי, ומארגנת שמחות מא-ת לחסרי יכולת, פרויקט תפילין ענק (גם מכסף פרטי) שבו מאות רבות של יהודים וילדי בר מצווה קיבלו תפילין מהודרים. דברים פחות חשובים שעשיתי: כתיבת סדרת קאלט והמון מופעים לגדולי האומנים. ביי טמבל". ליאור כתב: "כל הכבוד מני, גאה בך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוכן שנאה
    מני אסייג 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממטרת רעל מזוקק
    סגור
  • 1.
    זה בדיוק מה שייחלץ אותנו מהנוכל הסגול וכנופייתו
    תפילין? וואו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שתפילות ״גדולי התורה״ מנעו את טבח שמחת תורה...
    סגור