עסקי ספורט

מרוץ הלילה של פתח תקווה: "הוקרה לכוחות הביטחון"

אלפי תושבים מרחבי הארץ ישתתפו במרוץ הלילה של פתח תקווה שיערך בסימן הוקרת חיילי צה"ל, כוחות הביטחון, החירום וההצלה. ראש העיר, רמי גרינברג: "עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחוננו בכל החזיתות"
מערכת ice | 
רמי גרינברג מזניק את מרוץ הלילה (צילום דוברות עיריית פתח תקווה)
מרוץ הלילה המתקיים בתאריך ב-6 ליוני ביוזמת עיריית פתח תקווה, בהפקת אגף הספורט העירוני וחברת אלקטרה טרגט בשיתוף עם עופר הקניון הגדול, ייערך בסימן הוקרה לחיילי צה"ל, כוחות הביטחון, החירום וההצלה. היום (רביעי) העירייה דיווחה כי במרוץ ישתתפו אלפי רצות ורצים מכל רחבי הארץ.
ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג מספר: "מרוץ הלילה של פתח תקווה מצדיע השנה לצה"ל ולכוחות הביטחון שעושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחוננו בכל החזיתות". גרינברג עוד מוסיף כי: "המרוץ שהפך למסורת ומושך רצים ורצות מכל הארץ מקדם אורח חיים בריא ומטפח את נושא הספורט בעיר, אני מזמין את כולם להצטרף למרוץ ולקחת חלק ביוזמת ההוקרה לכוחות הביטחון".
 
המרוץ מציע ארבעה מקצים אורבניים שיעברו ברחובות המרכזיים של העיר, שני מקצי ריצה תחרותיים של עשרה קילומטר וחמישה קילומטר, מקצה משפחות של שניים וחצי קילומטר ומקצה קהילות באורך 600 מטר.
האירוע שייפתח בשעה 18:00, יוזנק מרחוב הרב מלכה בעיר, סמוך לפארק יצחק אוחיון, החל מהשעה 19:30 עם מקצה הקהילות והילדים, בשעה 20:00 יוזנק מקצה המשפחות, בשעה 20:20 המקצה התחרותי של חמישה קילומטר ובשעה 20:50 המקצה של עשרה קילומטר.
 
במסלולים ילוו את הרצים עמדות מוסיקה, מיצגי תאורה וכן עמדות לשתיית מים. בנוסף האירוע יכלול הפנינג ספורטיבי לכולם ויכלול מתחמי פעילות, כגון מתקן אתגרי ובמת פעילות מרכזית. למשתתפים יחולק ערכות ריצה לאירוע בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, בתאריכים ב-4 ליוני וב-5 ליוני בין השעות 15:00 עד 21:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה