עסקי ספורט

כוכב הכדורגל בדרך לג'וב חדש? "ייחודי, ססגוני ועדכני"

באופן רשמי ולאחר פרסומים שונים בכלי התקשורת, איתי שכטר מצטרף לשורת פרשני ערוץ הספורט. שכטר שהחל את דרכו כנער בקבוצת הפועל חיפה, שיחק בין השאר בהפועל תל אביב ועוד. המנכ"ל תומר תורג'מן: "הצטרפותו של שכטר לצוות פרשני הערוץ תביא את זווית מבטו על הכדורגל"
מערכת ice | 
איתי שכטר (צילום מתוך האינסטגרם)
ערוץ הספורט מודיע היום (חמישי) על הצטרפותו של איתי שכטר, לשורת פרשני הערוץ. יריית הפתיחה של שכטר בערוץ תחל עם שידורי משחקי נבחרת ישראל בכדורגל באולימפיאדת פריז 2024 ביולי הקרוב שתשודר בערוץ הספורט. שכטר שהחל את דרכו כנער בקבוצת הפועל חיפה, שיחק בין השאר בהפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ובימים אלו משחק בעמדת החלוץ בהפועל פתח תקווה.
המשחקים האולימפיים בפריז יפתחו בטקס מרשים שישודר בערוץ הספורט ב-26 ביולי 2024 ויימשכו עד 11 באוגוסט 2024. ערוץ הספורט ישדר את האולימפיאדה בשפה העברית, תוך שימת דגש על עשרות ספורטאי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה ובהם נבחרת ישראל בכדורגל. שכטר יצטרף לצוות פרשני ערוץ הספורט וילווה את משחקי הנבחרת באולימפיאדה.

איתי שכטר (צילום: יח"צ ערוץ הספורט)
בגיל 37 ולאחר קריירה עשירה מאוד שכללה הופעות בליגה הצרפתית הגרמנית והאנגלית, שלוש אליפויות וארבעה גביעים בישראל, גביע באנגליה, שני גביעי טוטו ושני גביעי אלוף האלופים ו-27 הופעות בנבחרת ישראל בהן כבש חמישה שערים, איתי שכטר הודיע על פרישה מכדורגל. "גאה בכל מה שהשגתי ובכל החלומות שהפכו עם השנים למציאות. אני נרגש מאוד להצטרף לנבחרת ערוץ הספורט, כפרשן משחקי הכדורגל באולימפיאדה וכמובן לקחת חלק בשידורי הערוץ. נתראה בצד השני של המסך". 
 
תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר: "אנו נרגשים לשדר לראשונה את משחקיה של נבחרת ישראל בכדורגל באירוע הספורט הגדול של הקיץ - אולימפיאדת פאריס 2024. הצטרפותו של שכטר לצוות פרשני הערוץ תביא את קולו הייחודי והססגוני ואת זווית מבטו העדכנית על הכדורגל. שידורי האולימפיאדה הם עוגן משמעותי בלוח שידורי הערוץ בשנה זו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה