עסקי ספורט

בית"ר ירושלים אירחה נפגעי פוסט טראומה, שהרצו לשחקנים

במועדון הכדורגל מהבירה ערכו כבוד דן ויהלום טריקי, מאיר אפללו ושלום סנדרוסי, אשר הגיעו וחלקו עם השחקנים והצוות המקצועי על חוויותיהם ממערכות ישראל השונות בהרצאה מרגשת
מערכת ice | 
נפגעי פוסט טראומה מרצים (צילום האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
לרגל יום הזיכרון, מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, החליט להביא להרצאה נפגעי פוסט טראומה מהשירות הצבאי, אשר הגיעו היום (רביעי) למתחם האימונים בבית וגן.
אל המתחם עצמו הגיעו דן ויהלום טריקי, אחים, אשר לחמו במבצעים במהלך שירותם הצבאי, ומצאו את עצמם מתמודדים עם חוויות לא פשוטות. אליהם הצטרפו מאיר אפללו ושלום סנדרוסי, חברי עמותת "אחים לחיים", אשר הפכו להיות בני בית במועדון לאור שיתוף הפעולה בשני האחרונות. הארבעה הגיעו לאימון הקבוצה, וחלקו עם השחקנים והצוות את אשר על ליבם, כשלא פעם נעצרה ההרצאה בשל דמעות והתרגשות מצד כל הנוכחים.
בסוף ההרצאה חיבקו השחקנים את הלוחמים המרגשים, ואף ביקשו להצטלם איתם. הארבעה, ביחד עם ילדיו של מאיר שליוו אותו למפגש, הוזמנו גם לצפות באימון הקבוצה ועמדו איתנו במהלך הצפירה, במרכז המגרש.
מבית"ר נמסר: "יש לציין כי עמותת "אחים לחיים" קשרה את גורלה עם בית"ר ירושלים, כאשר לאורך העונה ישנן לא מעט פעילויות משותפות, אישיות וקבוצתיות. ביום שני האחרון נפגשו הלוחמים עם ילדי מחלקת הנוער, לשיחה מרתקת על אהבת הארץ, השירות הצבאי וגם העזרה שהם יכולים לתת לפגועי מלחמות פיזיים ונפשיים. אנו כולנו תקווה כי הקשר הזה ימשיך בעתיד ומי ייתן ונוכל להמשיך ולעזור להם במלחמה היומיומית שלהם. הארבעה כמובן הוזמנו למשחקי הקבוצה ככל שיחפצו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה