עסקי ספורט

אלופת אירופה בג'ודו קיבלה מענק ממשה ליאון, זה הסכום

רק עיריית ירושלים, משה ליאון, אירח בלשכתו את תמנע נלסון לוי, בירך אותה על זכייתה במדליית הזהב בג'ודו והעניק לה מענק בגובה 20 אלף שקל: "סמוך ובטוח כי היא תוסיף להביא לנו כבוד רב והישגים בין-לאומיים כבר בתחרויות הבאות”
מערכת ice | 
תמנע נלסון לוי (צילום פייסבוק/ תמנע נלסון לוי)
ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח היום (שלישי) בלשכתו את תמנע נלסון-לוי, שזכתה השבוע במדליית הזהב באליפות אירופה בג'ודו. ראש העיר ניצל את ההזדמנות כדי לברך את הזוכה ותושבת העיר על ההישג המרשים, שיבח אותה על הכבוד שהביאה למדינת ישראל ולירושלים בפרט ובישר לה על מענק מיוחד מעיריית ירושלים בסך 20,000 שקל.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: ״העיר ירושלים ותושביה מחבקים בגאווה את זוכת מדליית הזהב הראשונה בהיסטוריה של העיר, תמנע נלסון-לוי, ואני סמוך ובטוח כי היא תוסיף להביא לנו כבוד רב והישגים בין-לאומיים כבר בתחרויות הבאות”.
עוד הוסיף: “בפגישה בישרתי לתמנע על מענק על סך 20,000 שקל שתקבל מעיריית ירושלים בעקבות מדליית הזהב בה זכתה. מי ייתן וירבו ספורטאיות וספורטאים כמותה”.
כזכור, נלסון לוי, שזכתה גם במדליית הארד בתחרות הקבוצתית בג'ודו במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ האחרון, קיבלה גם אז מענק, בגובה 50 אלף שקל, יחד עם אורי ששון, שגם הוא תושב העיר ירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה