כסף וצרכנות

גם אורי ששון ותמנע נלסון לוי קיבלו מענק: כמה עיריית ירושלים שילמה להם?

שני הג'ודאים שזכו במדליית הארד הקבוצתית, זכו לתשורה נאה מהעירייה עם 50 אלף שקל כל אחד, בנוסף על העפלתם עוד קודם בכלל למשחקים האולימפיים בטוקיו שגם אז זכו למענק
כפיר אדר | 
אורי ששון משה ליאון ונלסון לוי (צילום דוברות עיריית ירושלים)
אחרי שארטיום דולגופיאט זכה לכבוד ענק בעקבות הזכייה במדליית הזהב בטוקיו 2020, עם מענק משמעותי מעיריית ראשון לציון שתגמלה את המדליסט הטרי, גם עיריית ירושלים העניקה סכום נאה של 50,000 שקל לאורי ששון ותמנע נלסון לוי היום (שלישי) על זכייתם במדלית הארד בענף הג'ודו.
ששון ונלסון לוי הגיעו היום ללשכת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שהעניק לכל אחד מהם מענק בגובה 50,000 שקל על ההישג וזאת בנוסף למענק שקיבלו מהעירייה על העפלתם לאולימפיאדה.
עיריית ירושלים תומכת בספורטאים הירושלמים תמיכה חסרת תקדים בהיקפה ומתגמלת אותם על הישגיים בספורט. נלסון לוי וששון הודו לראש העיר ולצוות העירוני על תמיכתם וציינו כי עיריית ירושלים מלווה אותם ותומכת בהם תמיכה מרגשת ומשמעותית.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "אתם גאווה לעיר ירושלים, אני גאה בכם ומעריך אתכם. הנחישות וההתמדה שלכם הם שהביאו אתכם להישג הזה ואני בטוח שזוהי רק ההתחלה. ראיתי באופן אישי כל קרב שלכם אך את המסכם שהיה בשבת ראיתי באיחור ולמרות זאת זה היה מרגש מאוד מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה