קריירה ולימודים

הזהב מסדר אותו: כמה יקבל ארטיום דולגופיאט על ההישג מהספונסרים?

הזוכה במדליית הזהב, המתעמל ארטיום גולדופיאט ירוויח פרסים שווים לא מעט כסף מהספונסרים השונים שליוו אותו לאורך השנים האחרונות. כמה הם שווים?
מערכת ice | 
ארטיום דולגופיאט (צילום מסך אינסטגרם)
הזכייה של ארטיום דולגופיאט במדליית הזהב האולימפית הראשונה של ישראל מאז אולימפיאדת אתונה, נותנת לו לא מעט מענקים שאמורים לסדר את עתידו הכלכלי מלבד המענק הגדול והמרכזי אותו יקבל מהוועד האולימפי הישראלי.
כאמור, דולגופיאט נחשב לפני יציאתו לאולימפיאדה כאחד מהספורטאים המועמדים למדליה עקב הישגיו בשנים האחרונות מה שהקנה לו מעמד של ספורטאי בכיר ולמעשה זיכתה אותו במשכורת של כ-8,500 שקלים בחודש רק מהוועד האולימפי הישראלי לפני האולימפיאדה. בנוסף עזרו לו ספונסרים כמו יעקב שחר וקבוצת מאיר, בנק הפועלים ועיריית ראשון לציון בה הוא מתגורר לממן את כל צוותו המקצועי במה שמגיע לכ-30,000 שקלים בחודש.
כבר עכשיו ידוע שקבוצת מאיר צפויה לשדרג לו את רכב הונדה שברשותו לרכב שיהיה שווה כמה עשרות אלפי שקלים. בנוסף בנק הפועלים, ספונסר מרכזי נוסף של המתעמל יעניק לספורטאי מענק מיוחד על הזכייה בשווי של 180 אלף שקל ברוטו. מלבדם גם עיריית ראשון לציון שהבטיחה מענקים לספורטאי העיר שיביאו הישגים מיוחדים צפויה להעניק לו מענק בשווי עשרות אלפי שקלים.
המענק המיוחד מעיריית ראשון לציון מצטרף למענק  שקיבל לפני שטס לטוקיו. לפני שהמריא הספורטאי הנפלא, הוא ועוד ארבעה ספורטאים מהעיר, כולל פיטר פלצ'יק שאתמול זכה עם נבחרת הג'ודו במדליית הארד הקבוצתית ולינוי אשרם שגם מועמדת למדליה וצפויה לעלות למזרן התחרויות בעוד מספר ימים, הגיעו לבניין העירייה לטקס מיוחד בו קיבלו מענקים בגובה 100 אלף שקלים לרגל טיסתם. 
המענק המיוחד היה בגובה 20,930 שקל לכל ספורטאי וספורטאית כאשר עכשיו הוא יקבל כאמור מענק נוסף. מלבד זאת, המדליסט האולימפי זוכה לקבל מלגת לימודים במכללה למנהל בעיר או בווינגייט, היכן שיבחר על מנת להתמקצע בדברים נוספים שיהיה לו לערך לאחר סיום הקריירה הספורטיבית. יש לציין כי שכר לימודים בשנת לימודים אחת במכללה למנהל שווה בין 30 ל-40 אלף שקל. 
יש להניח שאם הספורטאי שמייצג שאיפה למצוינות, מקצוענות ותכונות נוספות שמראים על איכותו, ימנף את הזכייה לעוד חוזי פרסום ושיתופי פעולה (כשיש לא מעט חברות שירצו לראות עצמן מזוהות עימו), הוא יזכה לקבל עוד כמה מאות אלפי שקלים. בסך הכל המענקים כעת יצטרפו למענק המיוחד שיקבל מהוועד האולימפי על סך 500 אלף שקל ברוטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה