רכילות עסקית

מי איש העסקים הישראלי שעזר לארטיום דולגופיאט להשיג את הזהב?

המתעמל האולימפי הישראלי הראשון שזכה במדליה בתחרות בתחום ממומן על ידי מספר ספונסרים ביניהם גם בנק הפועלים אולם ישנו איש עסקים אחד פרטי שלקח אותו תחת חסותו ועוזר לממן לו רכב וצוות מקצועי מהטופ העולמי. מי עזר לו להגיע להישג הישראלי הגדול ביותר במשחקים האולימפיים?
מערכת ice |  3
ארטיום דולגופיאט זהב (צילום אינסטגרם)

להישג האדיר של המתעמל ארטיום דולגופיאט הבוקר בו זכה בזהב יש לא מעט אנשים ששותפים לדרך ועזרו לו להגיע להצלחה. פזיותראפיסטים, מאמנים, צוות מקצועי, פסיכולוגי והתמיכה הבלתי מסויגת כמובן של היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי שתמכו בו כדי שיגשים את עצמו ואת ייעודו.


למרות כל אלה, הכסף בפעמים רבות אינו מספיק לסיפוק כל המעטפת, וספורטאי אולימפי לא מעט פעמים צריך להיתמך בידי ספונסרים נוספים בכדי לייצר הכנסה שתאפשר לו להתאמן בראש שקט בכדי להגיע לתחרויות הגדולות בעולם בשיא הכושר. גם לארטיום דולגופיאט יש מספר ספונסרים כשהבולטים בניהם הם בנק הפועלים ואיש העסקים יעקב שחר

בעליה של מכבי חיפה בכדורגל ידוע כתומך בלא מעט ספורטאים ואף לקח תחת חסותו את המתעמל האולימפי הקודם שהביא את ישראל למעמדים גדולים בעולם בתחום, אלכס שטילוב. לדולגופיאט הוא עוזר לממן את הצוות המקיף אותו. מימון הצוות הרחב מגיע לעלות של כ-30 אלף שקל בחודש ובאמצעות הקבוצה שבבעלותו, קבוצת מאיר הוא עוזר לו לממן את ההוצאות.  מלבד זאת הוא העניק לדולגופיאט רכב הונדה חדש לפני כשנתיים על מנת שיוכל באמת להתרכז כמה שאפשר בלהשיג את המדליה ואף צפוי לשדרגו כעת משיחזור לארץ בעקבות ההישיג המרשים.
דולגופיאט אינו הספורטאי האולימפי היחיד בו תומך יעקב שחר וקבוצת מאיר בראשותו. הקבוצה אף מעניקה חסות לספורטאים נוספים כמו השחיין האולימפי יעקב טומרקין, האתלטית האולימפית חנה קנייזבה מיננקו והשייט יואב כהן ובסך הכל תומכת בשבעה ספורטאים שנמצאים כעת בטוקיו.
 

רגע לפני יציאתו של המתעמל ארטיום דולגופיאט (מכבי ת"א) סגן אלוף אירופה 2018 בתרגיל הקרקע, לאליפות אירופה שתתקיים בשבוע...

Posted by ‎הוועד האולימפי בישראל‎ on Thursday, April 4, 2019
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תודה לך יענקל׳ה היקר (ל"ת)
    הכל תלוי בנו 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מר שחר .כל הכבוד .איש אציל (ל"ת)
    משה 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין ולא יהיה
    רק בחיפה יש מכבי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם ברמתו של יענקל׳ה שחר
    סגור