מדדים ומחקרים

נבחרת הג'ודו זכתה במדליה, כמה ירוויחו חברי הנבחרת?

נבחרת הג'ודו זכתה במדלית ארד, מדליה שנייה לישראל באולימפיאדת טוקיו 2020, הפרס יתחלק בין 11 חברי הנבחרת ועוד שני המאמנים. מי הג'ודוקא שלא קיבלה מדליה? וכמה כל אחד ירוויח? 
אביחי דלאל | 
נבחרת הג'ודו של ישראל על הפודיום (צילום אינסטגרם המשלחת האולימפית של ישראל)

נבחרת הג'ודו של ישראל זכתה הבוקר (שבת) במדלית ארד לאחר שניצחה את רוסיה בקרב קבוצתי מרשים. שלושה ג'ודאים לא התחרו, עוד ג'ודאית נוספת לא נרשמה לתחרות ולכן לא תקבל את המדליה ואת הפרס. כמה ירוויח כל אחד מחברי הנבחרת? 

ננבחרת הג'ודו של ישראל הגיעה לאולימפיאדה עם ציפיות גבוהות לאור ההצלחות בטורנירים השונים בשנים האחרונות, אך לאורך השבוע האחרון בו נערכו תחרויות היחידים, הנבחרת הביאה בעיקר אכזבות וביקורות לאחר ההפסדים וחוסר ההצלחה לזכות במדליות. אלא שהבוקר, רוב הלוחמים הישראלים התעלו על עצמם ובקרבות קבוצתיים נהדרים הצליחו להשיג את המדליה המיוחלת באחד הענפים ההישגיים שיש למדינה. 
הנבחרת כללה 12 ג'ודאים למשחקים בטוקיו ועוד שני מאמנים, אורן סמדג'ה של נבחרת הגברים ושני הרשקו של נבחרת הנשים. שניהם אימנו את הנבחרת המאוחדת היום. הג'ודאית גילי כהן, לא נרשמה הבוקר לתחרות עקב פציעה ולכן לא עמדה על הפודיום ולא השיגה מדליה מה שהציב את הנבחרת היום עם 11 ספורטאים וספורטאיות שמלבד המדליות בהם זכות יקבלו פרס כספי על ההישג יוצא הדופן. מתוך אחד עשר הג'ודאים היו עוד שלושה שלא התחרו ביניהם שירה ראשוני וברוך שמאילוב שסיימו במקומות ה-5-7 אך הם עמדו לרשות הנבחרת במידה והיו צריכים אותם ולכן הם עמדו על הפודיום יחד עם חבריהם. הפרס על הזכייה במדליה הקבוצתית עומד על 900 אלף שקל המחולקים כ-300 אלף שקל למאמנים ועוד 600 אלף שקל שיתחלקו בין הלוחמים. 
לפי החישוב הפשוט, 600 אלף השקלים יחולקו לאחד עשר הג'ודאים והג'ודאיות, כאמור ללא הג'ודאית גילי כהן, כך שסך הכל כל גודו'קא יקבל 54,545.5 שקל ברוטו. לאחר ניכויי המס על הפרס שיעמוד בסכום כזה על כ-31% המהווים קרוב ל-17 אלף שקל, כל אחד מחברי הנבחרת ירוויח סכום של כ-37,616 שקל. עם זאת יש להניח שגילי כהן לא תישאר בידיים ריקות ובאיגוד והועד האולימפי ימצאו את הדרך הטובה ביותר לתגמל גם אותה.  שני הרשקו ואורן סמדג'ה יקבלו כל אחד 125 אלף שקלים ברוטו שלאחר ניכויי מס   יביא להם סכום נטו של כ-86 אלף שקלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה