עסקי ספורט

אמבפה יהפוך למנכ"ל פ.ס.ז'? זו ההצעה חסרת התקדים שקיבל

זה עוד לא היה: על פי דיווחים בצרפת, הכוכב שצפוי לעבור בקיץ לריאל מדריד, קיבל הצעה לפיה אם יישאר, יקבל לידיו את כל הזכויות המקצועיות במועדון - מינוי מאמן, בחירת שחקנים והחלטות כלכליות
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום אינסטגרם)
פאריס סן ז'רמן עושה הכל, כולל הכל, על מנת להשאיר את קיליאן אמבפה במועדון. דיווח שמתפרסם היום (חמישי) בכלי התקשורת בצרפת ואומת על ידי אחד העיתונאים הבכירים במדינה חושף כי בניסיון נואש אחרון להשאיר את הכוכב במועדון, אלופת צרפת הציע לו לקבל לידיו את כל הזכויות המקצועיות ולשמש כמעין מנהל מקצועי/מנכ"ל בפועל. 
על פי הדיווח, שאומת על ידי רומיין מולינה, עיתונאי צרפתי מוערך ומי שידוע כאחד המקורבים ביותר למועדון הפאר מעיר האורות, אמבפה קיבל הצעה לפיה במידה ויהיה מוכן להאריך את חוזהו ולא לעבור לריאל מדריד שחושקת בשירותיו, הוא יקבל לידיו כאמור את כל הסמכויות המקצועיות, שיכללו בין היתר את בחירת מאמן הקבוצה, בחירת השחקנים והצוות המקצועי. 
מולינה מדווח כי ההצעה של פ.ס.ז' מגיעה בנוסף להצעה הקודמת, שפורסמה לפני כחודש ולפיה אלופת צרפת הציעה לכוכב שלה את מענק החתימה הגבוה בהיסטוריה של הכדורגל, שעומדת על 150 מיליון אירו, בנוסף למשכורת שנתית של 50 מיליון אירו בחוזה לשנתיים. 
אמבפה נחשב בעיניי רבים כיום לשחקן הטוב בעולם. הכוכב כבר התבטא בעבר באשר לרצונו לעזוב לריאל מדריד כבר בקיץ שעבר, אך אז פ.ס.ז' ויתרה על 200 מיליון אירו שהציעה לה הקבוצה הספרדית, בניסיון נואש אחרון של הבעלים הקטארי, נאסר אל חלאיפי, לממש את המטרה הגדולה של המועדון ולזכות בליגת האלופות. בפועל, הקבוצה שוב נחלה אכזבה גדולה כשהודחה כבר בשלב שמינית הגמר מול אותה ריאל מדריד, שכאמור, צפויה לקבל את אמבפה בחינם בעוד קצת יותר מחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה