עסקי ספורט

נועה קירל מופיעה בלי קהל? הפארסה הגדולה בחגיגות האליפות

הזמרת הנערצת הוזמנה להופיע בחגיגות האליפות של מכבי חיפה, אך האוהדים האדישים התפזרו לבתיהם לאחר טקס הנפת הצלחת בשל השעה המאוחרת. התגובות והביקורות ברשתות החברתיות לא איחרו להגיע
אור בוקר |  5
נועה קירל (צילום ערן לוי)
קשה להאמין באיזו מציאות קהל כלשהו קם ממושבו ונוטש מרצונו הופעה של הסופרסטארית נועה קירל, אבל זו הסיטואציה הלא נעימה שקרתה אמש (מוצ"ש) במהלך חגיגות האליפות של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. לאחר הניצחון 0:4 על מכבי נתניה וטקס הנפת צלחת האליפות, עלתה קירל בשמלה ירוקה ונעליים תואמות כיאה למעמד כדי להופיע לכבודה של הזוכה ואף ציינה כי היא "ירוקה מבית".
 
אלא שבאופן מפתיע, ביציעים הגדושים ב-30 אלף איש ההתלהבות הייתה פחותה בהרבה. אוהדים רבים התפזרו לבתיהם בשל השעה המאוחרת, אחרים הגדילו לעשות ושרקו בוז ובאופן כללי האירוע הביזארי הרס לחלוטין את החגיגות.
התגובות החריפות ברשתות החברתיות לאירוע הביזארי לא איחרו להגיע, והנה חלק נבחר מהן: "נועה קירל מופיעה בלי קהל למכבי חיפה – הדבר הכי עצוב שראיתי בחיים שלי"; "מת להבין מי זה הגאון שחשב שנועה קירל תשיר איך אני נראית? והקהל של חיפה יענה לה מיליון דולר"; "נועה קירל מספר אחת בארץ. אני מת עליה ומתבאס בשבילה, מי שהכניס אותה לסיטואציה מנותק ועשה רע ל-30 אלף איש".  
 
בפועל, הירוקים ביציע התאכזבו מכך שהשחקנים לא הגיעו לחגוג איתם כמו שצריך, ובין השאר קבלו האוהדים על כך שהבמה הייתה מרוחקת ומוקמה כשהשחקנים חוגגים בגבם לאולטראס. חלק מהביקורות הופנו כלפי מינהלת הליגות, אך שם מיהרו להגיב והבהירו: "באירועי חגיגות האליפות, מינהלת הליגות לכדורגל אחראית על ניהול הטקס עד לרגע הנפת צלחת האליפות. לאחר ההנפה, הסמכות לגבי התוכנית האמנותית או כל אירוע אחר הנה בידי הקבוצה הזוכה בלבד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא מפתיע
    מ.ה. 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנם היחצנים שלה דוחפים לנו אותה לפנים כל היום. עכשיו קיבלה כאפה מהמציאות. לאף אחד לא באמת אכפת מנעה קירל. שתחזור לחור שלה עכשיו.
    סגור
  • 3.
    עצוב
    ברוך 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרשת גועשת טוויטר נחסם ל3 שעות 8 מיליון לייקים בפייסבוק ליהוק לא חכם תכנון לקוי האינטרנט נפל בכל איזור הים התיכון וחלק מאירופה
    סגור
  • 2.
    מירלה
    אהוביה 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נועה קירל הגוצה , זמרת קל-קר טובה להופעות בפסטיגלים , ימי הולדת בפארקים ובתי אבות .
    סגור
  • 1.
    טקס מביך לאליפות מביכה לקבוצ שזכתה מההפקר שהשאר גרועות (ל"ת)
    אייל חיפה 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • .....
    ... 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חיפה זכתה באליפות כי הגיעה לה לא כי שאר הקבוצות גרועות
    סגור