עסקי ספורט

תמורת חצי מיליארד יורו: כריסטיאנו רונאלדו סיכם בליגה הסעודית

דיווח ב"מארקה" הספרדי טוען שכריסטיאנו רונאלדו סיכם באל נאסר הסעודית לשנתיים וחצי. על פי הדיווח, הוא צפוי להרוויח כחצי מיליארד יורו לכל התקופה
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
כריסטיאנו רונאלדו סיכם באל-נאסר הסעודית, כך דיווח היום (שני) העיתון הספרדי "מארקה". על פי הדיווח, מעברו של רונאלדו יהפוך לרשמי החל מה-1 בינואר, והוא יחתום לשנתיים וחצי. על פי הדיווח, השכר אותו ירוויח עבור כל עונה יהיה שובר שיאים – 200 מיליון יורו לכל עונה ומבלי קשר לבונוסים.
ב-22 בנובמבר מנצ'סטר יונייטד שחררה את השחקן במה שנראה היה פרידה הדדית. כזכור, מספר ימים לפני שחרורו הפורטוגלי התראיין לפירס מורגן בריאיון שעורר הדים ברחבי הממלכה והעולם הספורטיבי. במהלך הריאיון הוא תקף את המועדון ואף את מאמן הקבוצה, אריק טן האח, ונראה היה שהסוף קרב, מה שאכן קרה.
 
אל- נאסר תהיה קבוצתו החמישית של הכוכב הפורטוגלי אחרי ששיחק בעבר בספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס. מאמנה של הקבוצה הסעודית הוא רודי גרסיה הצרפתי ובין שחקני הקבוצה ניתן למצוא את וינסנט אבובאקר מנבחרת קמרון ודויד אוספינה השוער הקולמביאני. למועדון יש 9 אליפויות כאשר האחרונה שבהן הייתה בעונת 2018-19.
רק לאחרונה, שר הספורט הסעודי, הנסיך עבדול-עזיז, התייחס לרונאלדו בעת ריאיון שערך עם ה-BBC. "יהיה נהדר לראות אותו בליגה שלנו. הוא ירים את הרמה של הליגה", אמר והוסיף. "מדובר גם במודל חיקוי עבור ילדים ואוהדי כדורגל בסעודיה. אשמח מאוד אם זה יקרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיווח
    393 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרתה
    סגור