עסקי ספורט

ויניסיוס ג’וניור חותך מנייקי ומחפש ספונסר חדש

הכוכב הברזילאי של רייאל מדריד הוא האחרון בשורה של ספורטאים שעזבו את ענקית הספורט, ביניהם ניימר, שמרוויח 25 מיליון אירו לעונה עם פומה
מערכת ice | 
ויניסיוס (צילום רויטרס)
אחרי שסיים את החוזה עם נייקי, הכדורגלן ויניסיוס ג’וניור מחפש ספונסר חדש. ההסכם עם ענקית לבוש הספורט, שהיה חתום עד 2028, בוטל בפתאומיות בעקבות אי הסכמות והיחס שקיבל במהלך המונדיאל האחרון. את משחקיו האחרונים עם ריאל מדריד שיחק הברזילאי עם נעליים שחורות. 
בנובמבר האחרון, נציגיו של ויניסיוס ביקשו מנייקי הגנה על המותג ‘BailaViniJr’ כדי לפעול מסחרית באירופה כדי למנוע מאחרים להשתמש בתווית הזו.
 
ויניסיוס הוא האחרון בשורה של ספורטאים שעזבו את נייקי, ביניהם ניימר, שמרוויח 25 מיליון אירו לעונה עם פומה. נראה גם שויניסיוס רוצה ללכת בעקבותיהם של ליאו מסי, שמקבל 19 מיליון אירו לשנה מאדידס, וכריסטיאנו רונאלדו וקיליאן אמבפה, שמרוויחים 18 ו-14 מיליון בהתאמה מנייקי.
ויניסיוס עצמו חתום עם תשע חברות: Golden Concept (שעונים), One Football, BeNational, דולצ’ה וגבאנה, פפסי, EA Sports, Vivo, Ze Delivery ו-Royalty. דבר נוסף שיכול להוביל לחוזה רציני היא הצמיחה שלו ברשתות החברתיות. הוא צובר כמיליון עוקבים נוספים בכל חודש. כאשר נחת בברנבאו היו לו 1.5 מיליון עוקבים וכיום יש לו 29 מיליון, כשביולי האחרון היו לו 21.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה