עסקי ספורט

מכה נוספת לנייקי: האם קבוצת הכדורגל בדרך לעסקת ענק?

ענקית אופנת הספורט שנמצאת בהליכי התייעלות, נמצאת במשבר מול ברצלונה, שהיא המלבישה העיקרית שלה מ-1998. הערכה: פומה דוחפת חזק לקבל את הזכויות על מדי הקבוצה כבר מעונת 2025/26. ההסכם הנוכחי מכניס למועדון 105 מיליון יורו בשנה
מערכת ice | 
נייקי (צילום unsplash)
עיתון הספורט הספרדי מונדו דפורטיבו דיווח אמש (חמישי) כי פומה דוחפת חזק להפוך למלבישה הבאה של ברצלונה במקום נייקי, ואף לעבור לקבל את הזכויות הללו כבר מעונת 2025/26. אם הדבר אכן יתרחש, מדובר בלא פחות מעסקה סנסציונית עבור הכדורגל העולמי, בעוד שיתוף הפעולה בין ברצלונה לחברת ההלבשה האמריקנית נמשך מ-1998.
 
נשיא הקבוצה דאז היה ז'וזפ לואיס נונייס, ותוקפו של החוזה הנוכחי בין הצדדים היה למשך שלושים שנה, עד 2028. ההסכם מכניס למועדון 105 מיליון יורו בשנה, לצד 50 מיליון יורו בבונוסים משתנים. אף על פי כן, ולמרות הקשר הארוך, בתקופה האחרונה היחסים בין בארסה לנייקי אינם כתמול שלשום. בשנים האחרונות הקבוצה דיווחה על חוסר במלאים.
 
בנוסף, הגיעו תלונות על כך שחולצות שהצבע שלהן דהה ולא יכולות היו להימכר וגרמו לאובדן הכנסה. בעוד המלבישה האמריקנית רוצה לחתום על חוזה חדש ונמוך יותר מאז מגפת הקורונה, באלופה הספרדית רוצים לקבל יותר כסף. פומה מבקשת לנצל את המצב הזה, שבשנים האחרונות עברה להלביש את מנצ'סטר סיטי במקומה של נייקי, וכיום יש לה חוזי חסות עם שמות משמעותיים כמו ניימאר ואנטואן גריזמן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה