TOP 5

דירוג דיסני פלוס: הסדרות שאסור לפספס ב-2024

דיסני+ נכנסה לחיינו בסערה, כשהיא עומדת איתנה מול נטפליקס הגדולה ומפעימה כל פעם בסדרות חדשות ומרתקות. 2024 הביאה עימה סדרות חדשות שאם יש לכם דיסני+ תעברו בדרך הביתה לקנות פופקורן. אלו הסדרות של דיסני+ שאסור לפספס
מערכת ice |  1
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
מסרטים דוקומנטריים פוליטיים מרתקים ועד להרפתקאות מרגשות וסיפורים מחממי לב, לדיסני+ בשנים האחרונות יש משהו לכולם. 2023 הביאה עימה סדרות עוצרות נשימה וגם בתחילת השנה הנוכחית ניתן לראות כבר סדרות אהודות שעושות את דרכן להצלחה. השאלה שעולה היא במה לצפות? אל תדאגו, עשינו בשבילכם את העבודה, 5 הסדרות שאסור לפספס בדיסני+.
 
1. בובי וויין: נשיא העם ​(2023)
Bobi Wine: The People's President
סדרה דוקומנטרית סוחפת שלוקחת אתכם לעולם הנוף הפוליטי של אוגנדה. היא עוקבת אחר סיפורו מעורר ההשראה של בובי וויין, שהתחיל את הקריירה שלו ככוכב פופ והפך לפוליטיקאי בולט. לאורך הסדרה, תוכלו לחזות במסעו האמיץ כשהוא מאתגר את המנהיג האוטוקרטי של אוגנדה. סדרה שובת לב זו מציגה את כוחה של מוזיקה ואת הנחישות הבלתי מעורערת של אדם השואף לחולל שינוי.
 
2. אקו (2024)
Echo

"הד" היא סדרת ספין אוף מלהיבה מהתוכנית האהובה של מארוול "הוקי". הוא מתעמק בסיפורה המסקרן של מאיה לופז, גיבורת צ'וקטאו חירשת עם עבר מורכב. ככל שהמסע שלה מתגלגל, תוכלו לראות אותה מנווטת בריתות משתנות ויוצאת לדרך של גילוי עצמי. "הד" מציע חקר מעמיק יותר לתוך היקום של מארוול.
 
3.מקהלה (2024)
Choir
"מקהלה" היא סדרה דוקומנטרית העוקבת אחר מקהלת הנוער של דטרויט, קבוצה מוכשרת הידועה בהופעות המהפנטות שלה ב"America's Got Talent". סדרה זו לוקחת אותנו אל מאחורי הקלעים, שם נפגוש את הבמאי הכריזמטי, אנתוני ווייט, מנווט את האתגרים של הכנסת קולות חדשים למקהלה, הבטחת חללי הופעות מרגשים והמשך היוזמות החינוכיות והחברתיות המשפיעות של המקהלה.
 
4. אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל (2024)
Indiana Jones and the Dial of Destiny
"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" הוא סרט הרפתקאות עתיר אקשן העוקב אחר הארכיאולוג המוכר והאייקוני אינדיאנה ג'ונס במסעו אחר חפץ עתיק הידוע בשם חוגת הגורל. הסרט מתרחש בשנות ה-30 של המאה הקודמת, הסרט לוקח את הצופים לרכיבה מרגשת על פני מקומות אקזוטיים, ממערות נשכחות ועד לג'ונגלים בוגדניים, בעוד אינדיאנה ג'ונס נאבק נגד יריבים נחושים כדי לחשוף את הסודות והכוח החבויים בתוך החוגה. עמוס במתח, הומור וקטעי פעולה בלתי נשכחים.
 
5.המשימה (2023)
The Mission 

מבמאי הסרט התיעודי עטור השבחים "Boys State" מגיע "The Mission", חקירה של מורכבות העבודה המיסיונרית. צלול לסיפורו של ג'ון צ'או, מיסיונר אמריקאי שאיבד את חייו באופן טרגי בניסיון להמיר שבט ילידים שלא נגעו בו. חוויה מעוררת מחשבה ומשפיעה רגשית.
 מבמאי הסרט התיעודי עטור השבחים "Boys State" מגיע "The Mission", חקירה של מורכבות העבודה המיסיונרית. צלול לסיפורו של ג'ון צ'או, מיסיונר אמריקאי שאיבד את חייו באופן טרגי בניסיון להמיר שבט ילידים שלא נגעו בו. היכונו לחוויה מעוררת מחשבה ומשפיעה רגשית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא סובל את שירות ההודי
    דיסני פלוס 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תאהבו את הדיסני פלוס אמריקאי לארץ יותר אדיף מי הדיסני פלוס החברה ההודי שאין מה לראות תורידו את החסמים בישראל תאהבו את הדיסני פלוס עם תוכנית ספורט והולו שיהיה בישראל צריך לסגור את דיסני פלוס ההודי לאהבה את הדיסני פלוס אמריקאי לארץ
    סגור