תיירות

ישרוטל מציעה חופשה במלון החדש: זה הסכום שתשלמו

רשת המלונות הבינלאומית Aluma מודיעה על פתיחתו של מלון Skylark הממוקם בכיכר  Omonoia שבאתונה, יוון, במהלך החודשים מרץ-אפריל הרשת מציעה חופשות במחירי השקה מיוחדים ו-10% הנחה לחברי 'מועדון חוג השמש' של ישרוטל
מערכת ice |  5
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מחפשים חופשה לחודשי הקיץ? רשת המלונות הבינלאומית Aluma, אחות לרשת המלונות ישרוטל בישראל, מודיעה על פתיחתו של מלון Skylark הממוקם בכיכר Omonoia שבמרכז העיר אתונה, יוון.
ברשת הסבירו לגבי החופשה: "מלון Skylark, בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באזור מרכזי ושוקק חיים ומציע לאורחיו שפע של מתקנים לחופשה מושלמת, בהם גג יפהפה המשקיף על העיר, עם נוף פנורמי של אתונה והאקרופוליס. הגג ב-Skylark  הוא המקום המושלם להירגע, לטבול בבריכה, ליהנות מקוקטייל נהדר, ולספוג את אויירת החופש בלב העיר. במלון מסעדה המציעה תפריט עשיר, שנותן מענה למגוון טעמים והעדפות, מרכז בריאות עם חדר כושר ומתחם ספא המציע מבחר של טיפולים".
 
עוד הוסבר: "בזכות מיקומו יוצא הדופן והעיצוב המסוגנן שלו, Skylark הוא מלון מושלם עבור תיירים ואנשי ועסקים מכל רחבי העולם. המלון מציע מספר סוגי חדרים לאירוח, כשבכל חדר WIFI ומכונת אספרסו, ובחלקם מרפסת עם נוף לעיר".

קרדיט: BHE 
לרגל הפתיחה, במהלך החודשים מרץ-אפריל, מציעה רשת ALUMA מחירי השקה מיוחדים ו-10% לחברי 'מועדון חוג השמש' של ישרוטל. מחירי החדרים נעים בין 288 ועד 1600 אירו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חחחחח
    אינדיאני 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישרוטל ישרוטל ממש מלונות של שקל וחצי רוצים מליון וחצי חחח ממש חדר של מטר על מטר עדיף צימר בצפון
    סגור
  • 4.
    הנשיא 30 אשקלון (ל"ת)
    מורד אברהם 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    על מי עובדים
    אורח 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מבין אנשים שהולכים לבית מלון ל2-3 לילות חדר אחד וטלוויזיה בסיסית ביותר, 4 אנשים בחדר אחד כאשר הם גרים בדירה 5 חדרים עם כל המותרות ואיכות חיים. והם מרוצים כמו מפגרים שהיו בצפיפות בחדר אחד במשך 3 ימים, איזה כיף. רק בגלל בריכה. במקום לעשות מנוי לתקופת החופש לקנטרי ולצאת בחופשה לטייל בארץ ולאכול במסעדה כל יום במקום אחר ויותר זול. אז תחזרו לישון בבית. בית מלון מיועד למי שאין איפה ללון במקום רחוק מאוד מהבית. פריירים לא מתים.
    סגור
  • 2.
    כשרות
    חגי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם יש למלון תעודת כשרות ?
    סגור
  • 1.
    חופשה
    נילי 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם הייתי 4וצצהל’עת אם גם חברי קלאב רויאל יכולים להשתמש בנקודות לחופשה באתונה. ושנית המחירשכתוב הוא ללילה לא ברור
    סגור