רכב

איתמר בן גביר נפצע בתאונת דרכים: "הרכב עבר באדום"

איתמר בן גביר נפצע בתאונת דרכים קשה באחד הצמתים בעיר, כאשר על פי עדויות מהזירה של עוברי אורח ומצלמות רכבים, השיירה שלו חצתה באדום. הנהג טוען: "פצוע בכל הגוף"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר על רקע המהומות בתל אביב (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן, יונתן זינדל)
רגע אחרי שביקר אתמול (שישי) בזירת הדקירה ברמלה של צעירה יהודייה על ידי ערבי שנשא סכין, ‏איתמר בן גביר נפצע בתאונת דרכים קשה באחד הצמתים בעיר, כאשר על פי עדויות מהזירה של עוברי אורח ומצלמות רכבים, השיירה שלו חצתה באדום.
בתיעוד נראה רכב השר לכאורה עובר באדום, ואיתו עוד 3 רכבים בשיירה. על פי הדיווחים לא היה שום צורך מבצעי לנסוע באדום- הסיבה אולי כדי לא לחלל שבת בדרך הביתה. בלשכת השר הסבירו כי "הוא מאויים", אלא שרק כמה דקות קודם הסתובב ברמלה והתראיין לתקשורת. בתאונה, יחד עם השר בן גביר נפגעו גם בתו וגם מאבטחו של השר. הנהג שנפגע ברכב שעבר בירוק נתן הסבר לתאונה.
 
"עברתי באור ירוק והפמליה של בן גביר נכנסה לצומת באור אדום. אין לי שום עבר תעבורתי", סיפר ל-ynet הנהג בן ה-23. "כואב לי מאוד בכל הגוף, ורוב הסיכויים שאני לא אשוחרר מבית החולים הלילה. אני עוד אמור לעבור צילומים וכנראה שיש לי שברים בצלעות ובצוואר".
יש לציין כי ב"הארץ" דווח לפני כמה חודשים כי בן גביר לכאורה מורה לנהגיו לבצע עבירות תנועה אף כשאין צורך מבצעי. רכבו של השר היה מעורב בתאונה בירושלים לפני מספר חודשים כאשר בן גביר היה בדרך לראיון באחד מערוצי הטלוויזיה. בכאן חדשות נחשף גיליון הרשעות התעבורה של בן גביר, הכולל 77 הרשעות.  ביניהם שתי עבירות של חציית רמזור אדום, 10 פעמים משוחח בטלפון בנהיגה וארבע פעמים במהירות מופרזת על פ משה שטיינמץ.
 
ראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים: "איחולי רפואה שלימה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. מתפלל שזכויותיו הרבות בפעילותו החשובה למען עם ישראל בכלל ולמען הר הבית בפרט יעמדו לזכותו לרפואה שלימה. ביום ראשון נעלה להר הבית להתפלל לרפואתו ולרפואת כל הפצועים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוי אוי
    אשר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העבריין נפגע. ממש רחמים.
    סגור
  • 2.
    רפואה שלמה ומהירה .אמן.
    תקווה 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השם איתך איש יקר
    סגור
  • 1.
    הנהג עבר באדום לא הרכב (ל"ת)
    רון 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור