ויראלי

העיתונאי הבכיר נגד בנו של בן גביר: "זה מה שהוא שומע בבית?"

העיתונאי יהושע בריינר העלה לרשת החברתית סרטון של שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מדבר על האירוע אמש בירושלים וכותב: "זה גם מה שהוא שומע בבית?"

מערכת ice |  1
גוש בריינר (צילום יוטיוב ערוץ 14)
יהושע בריינר, כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ", צייץ היום (חמישי), ב-X, טוויטר לשעבר סרטון של בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.
בסרטון נראה קטע קצר של שובאל בן גביר, מדבר בלייב באינסטגרם ואומר: "דעתך על האלימות היום של השמאל בירושלים, שמשטרת ישראל הייתה צריכה להגיע עם אלות ולפוצץ להם שם את הצורה, אין שאלה אחרת".
 
יהושע בריינר, העלה את הסרטון הקצר לעמוד הטוויטר שלו ולא נשאר חייב: "זה גם מה שהוא שומע בבית?". הציוץ קיבל חשיפה רבה, כשמגיבים הגיבו: "שובאל מסית לאלימות נגד מפגינים, האם הוא בגיל למעצר?", "כן, זה מה שהוא שומע בבית, בשכונה, בעיר, אלה הערכים עליהם הוא גודל, זה ילד שתמונת רוצח המונים תלויה בביתו וגודל על ברכי תורת הגזע של כהנא".
 
כאמור, בקטע הקצר נראה שובאל, בנו של בן גביר מתייחס לאירועים בירושלים אמש בחמאה נגד אביו. כזכור, עשרות מפגינים הגיעו אמש לחכות לשר בן גביר שיצא מאירוע ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים, להתעמת עם השר. השוטרים שהיו במקום הדפו את המתפרעים ובן גביר הצליח להיכנס לרכבו בזמן שנופף בידו כהתרסה לעבר המפגינים "הקפלניסטים" הזועמים שנכחו במקום והחזיקו תמונות של החטופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתב של "הארץ"- אמרתם הכל...
    תתעוררו 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבים של הארץ שומעים בבית את אל ג'זירה
    סגור