תיירות

מהפכה בטיסות בתוך ישראל? זו התכנית שעשויה לשנות הכל

שרת התחבורה מירי רגב הזהירה את חברות התעופה הישראליות כי אם לא תעלה התדירות של הטיסות לאילת וממנה, הפעולה הבאה שלה תהיה הכנסה של תחרות מצד חברות לואו קוסט שיטוסו בקו המדובר
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, pexels)
האם אנחנו בדרך למהפכה בטיסות הפנים ארציות? בעוד כיום רק ישראייר וארקיע מפעילות כ-150 טיסות בתוך ישראל באופן שבועי לשני הכיוונים מנתב"ג לשדה התעופה רמון הסמוך לאילת ולהפך, מה שגורם לכך שהמחירים יכולים להיות גבוהים מאוד, אפילו מטיסות לאירופה ונעים סביב 400 שקל, במשרד התחבורה עובדים על תכנית שתעשה מהפכה.
לפני קצת יותר מעשור, הייתה זו רפורמת "השמיים הפתוחים" שהכניסה לישראל שורה של חברות תעופה בינלאומיות, דבר שהוזיל את מחירי הטיסות בשיעור של 50%־30%, אבל כעת השינוי עשוי להמשיך גם בתוך הארץ, כאשר על פי גלובס שרת התחבורה מירי רגב הזהירה את חברות התעופה הישראליות כי אם לא תעלה התדירות של הטיסות לאילת וממנה, הפעולה הבאה שלה תהיה הכנסה של תחרות מצד חברות לואו קוסט שיטוסו בקו המדובר.
 
יש להזכיר כי בעבר הוזכר כי ריינאייר מעוניינת להכנס לתחרות על אילת. היצע המטוסים והכוח הגדול שלה יכול לסייע לה לפעול גם בישראל כמו חברה מקומית ובקלות רבה יחסית, האישור ניתן לה מכוח חברותה באיחוד האירופי, כדי שזה יקרה בישראל היא זקוקה לאישור מיוחד.
בינתיים, מומחים בתחום ממליצים לממשלה ולמשרד התחבורה ביחוד, לסבסד עלויות עבור חברות התעופה, ולהפחית מיסוי על צריכת דלק ושימוש בשדות התעופה. יש כל מיניי דרכים בהן אילת תוכל להיות קו אטרקטיבי וכעת הכדור במגרש של משרד התחבורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה