תיירות

רמי לוי ואל על מרוויחים: עלייה בביקושים לטיסות ישראליות

חני סובול, מנכ״לית דיזנהאוז גרופ מסרה: "בימים האחרונים רואים עליה בביקוש בקרב לקוחות לטיסות עם חברות ישראליות, אל על, ישראייר וארקיע. הסיבה העיקרית היא שחברות התעופה הישראליות טסות לאורך כל ימי המלחמה, ובכך משרות רמת ביטחון גבוהה יותר באשר ללוחות הזמנים של הטיסות ובעיקר לשינויים עתידים".
מערכת ice | 
רמי לוי, אל על (צילום shutterstock, יחצ)
אין שום ספק כי רוחות המלחמה הביאו לכך שיש כעת העדפה לישראלים בבחירת חברות התעופה לחופשות הפסח וגם לחופשות הקיץ, במטרה להתרענן מהמתח הגדול בו המדינה נמצאת או כמובן מהשירות במילואים.
חני סובול, מנכ״לית דיזנהאוז גרופ מסרה : "בימים האחרונים רואים עליה בביקוש בקרב לקוחות לטיסות עם חברות ישראליות, אל על, ישראייר וארקיע. הסיבה העיקרית היא שחברות התעופה הישראליות טסות לאורך כל ימי המלחמה, ובכך משרות רמת ביטחון גבוהה יותר באשר ללוחות הזמנים של הטיסות ובעיקר לשינויים עתידים, לצד תחושת הביטחון הסובייקטיבית שישנה עם החברות המקומיות".
 
עוד הסבירה: "האירוע של מוצ״ש חידד את היתרון של החברות הישראליות, החזרה המהירה של חברות התעופה לטוס מיד עם פתיחת השדה לעומת החברות הזרות שרובן טרם חזרו. עוד נמסר כי נציגי החברות הזרות בישראל עושים את מירב המאמצים לסייע ואולם העובדה שמטות החברות אינו נמצא בישראל אינו מאפשר להם גמישות תפעולית".
סובול מעריכה שכל עוד מצב העניינים יהיה כזה, נמשיך ונראה העדפה לחברות אלו. בימים האחרונים סוכני דיזנהאוז עובדים מסביב לשעון בסיוע ללקוחות שטיסותיהם בוטלו ומבצעים שינויים המתבקשים מהאירוע המתגלגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה