תיירות

אל על בבשורה אדירה ללקוחות: זה השירות שתקבלו לראשונה

חברת התעופה תמכור מעתה כרטיסי טיסה בשילוב רכבות ישירות למגוון ערים באירופה אליהן היא לא טסה. לדוגמה, תוכלו לטוס לאחד מיעדי החברה בגרמניה (ברלין, מינכן, פרנקפורט) ולקחת משדה התעופה רכבת ליעדים רבים כמו נירנברג, דרזדן, דיסלדורף ועוד
מערכת ice |  1
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
לראשונה, חברת אל על תציע את האופציה להזמין טיסה לאחר מיעדיה בגרמניה (פרנקפורט, ברלין ומינכן) והולנד (אמסטרדם) ומשם להמשיך ליעדים נוספים אליהן החברה לא טסה – באמצעות רכבת ישירה. כמו כן, הרכישה עצמה תתבצע בכרטיס אחד בלבד שיכלול גם את הטיסה וגם את יעד ההמשך.
בכך חברת התעופה מצטרפת לחברות אירופאיות רבות שכבר מציעות את השילוב הזה. חשוב לציין כי אחת הסיבות שחברות אלו מעודדות שימוש ברכבת היא, בין היתר, במטרה לצמצם את זיהום האוויר.
 
דרך אל על תוכלו להמשיך ברכבת לברלין, מינכן, המבורג, שטוטגרט, דיסלדורף, קלן, דרזדן, לייפציג, האנובר ונירנברג. במידה ותטוסו לאמסטרדם, תינתן האפשרות להמשיך לבריסל ואנטוורפן. בשביל לזהות את הכרטיס המשולב, תוכלו לראות באתר אייקון של מטוס ורכבת שמצביע על כך שהכרטיס ליעד שבחרתם הוא באמצעות מטוס ואח"כ רכבת.
בהחלט מדובר בבשורה חדשה לתייר הישראלי, שכן מחירי הכרטיסים הללו פעמים רבות זולים ותר מאשר טיסות קונקשן עם חברות זרות אחרות. בנוסף, מלבד לעובדה שתוכלו לחסוך כסף, תחנות הרכבת נמצאות במקום מרכזי יותר מאשר שדות התעופה מה שבהחלט מקל על עניין הנגישות לערים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל על
    לקוח אל על לשעבר 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הכי גרוע בעולם" טסים רק כשאין ברירה
    סגור