תיירות

איזי ג'ט בהחלטה דרמטית: הטיסות לישראל מבוטלות עד אוקטובר

לאחר הפסקה של כמה חודשים, בסוף חודש מרץ ענקית הלואו קוסט איזי ג'ט חזרה לפעול בישראל. זמן קצר לאחר המתקפה האיראנית, החברה הודיעה על ביטול הטיסות מישראל ולישראל בחודש אפריל, אך כעת אנו מתבשרים שהיא משהה את פעילותה עד לסוף חודש אוקטובר
מערכת ice | 
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
מכה קשה לציבור הטסים, ענקית הלואו קוסט איזי ג'ט, הודיעה היום (שלישי), על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד התאריך ה-27 לאוקטובר. כזכור, החברה הפסיקה את הטיסות לישראל במהלך חודש אוקטובר עם פרוץ מלחמה חרבות ברזל ורק לאחרונה בתאריך ה-25.3 היא חידשה את הטיסות לישראל.
לאחר המתקפה האווירית של האיראנים בלילה שבין שבת לראשון, החברה הודיעה תחילה על ביטול הטיסות בחודש אפריל. יתרה מזו, לפני פרסום ההודעה קיבלנו רמז על כך שהא עומדת להגיע לאחר שבאתר החברה לא היה ניתן להזמין כרטיסי טיסה עד חודש אוקטובר.
 
בהצהרה הרשמית של החברה היא כתבה כך: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ עד התאריך ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא". 
התקיפה האווירית של האיראנים, השפיעה רבות על פעילות חברות התעופה בישראל. בדומה לאיזי ג'ט, גם חברות אחרות בחרו להשהות זמנית את פעילותן, אך לאחרונה חלקן הכריזו שישבו לפעילות בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה