תיירות

מחירי הטיסות יזנקו בחג? זו הפגישה הדחופה של מירי רגב

במטרה למנוע עליית מחירים משמעותית בחברות הישראליות במהלך חג הפסח, שרת התחבורה קיימה פגישה דחופה עם מנהלי חברות התעופה אל על, ארקיע וישראייר ודנה איתם בנושא זה. הדיון מתקיים ברקע ביטולי הטיסות של ענקית הלואוקטס איזיג'ט
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן שאול, freepik)
בשל החשש מעליית מחירים דרמטית במחירי הטיסות, ב-N12 פורסם לראשונה כי שרת התחברה מירי רגב קיימה דיון דחוף עם מנהלי חברות התעופה ישראייר, ארקיע ואל על, בבקשה שלא יעלו מחירים. הדיון מתרחש ברקע העובדה כי חברות רבות הודיעו על השהיית הטיסות שלהם לישראל ברקע המתיחות הביטחונית עם איראן, כאשר ענקית הלואו-קוסט איזיג'ט העיקרית שבהן. מתוך כך, ישראלים רבים חששו כי חברות התעופה ינצלו את המצב ויעלו את מחירי הכרטיסים באופן ניכר.
ענקית הלואו קוסט איזי ג'ט, הודיעה היום (שלישי), על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד התאריך ה-27 לאוקטובר. כזכור, החברה הפסיקה את הטיסות לישראל במהלך חודש אוקטובר עם פרוץ מלחמה חרבות ברזל ורק לאחרונה בתאריך ה-25.3 היא חידשה את הטיסות לישראל.
 
בהצהרה הרשמית של החברה היא כתבה כך: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ עד התאריך ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה