תיירות

בשורה אדירה לטסים לחו"ל: חברת התעופה החדשה יוצאת לדרך

לופטהנזה השיקה חברת תעופה חדשה בשם "לופטהנזה סיטי אירליינס", אשר תציע טיסות ממינכן (ובהמשך מפרנקפורט) ליעדים שונים באירופה. חשוב לציין כי ללופטהנזה כבר קיימת חברת-תעופה בשם "לופטהנזה סיטיליין" שמציע טיסות די זולות, והסיבה לחברת התעופה החדשה היא בעיקרה טכנית
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, freepik)
קבוצת לופטהנזה השיגה חברת תעופה חדשה בשם "לופטהנזה סיטי אירליינס", אשר טיסת הבכורה שלה תמריא ב-26 ביוני ממינכן לברמינגהם. החל מהיום (רביעי) תוכלו להזמין טיסות דרך אתר החברה. חברת הבת החדשה תציע טיסות לכמה יעדים באירופה ממינכן, כאשר במשך היא תפעיל טיסות גם מפרנקפורט. ע"פ אתר planespotters, לחברה יש שלושה מטוסי איירבוס A319, כאשר בהמשך היא תרכוש מטוסים נוספים.
חשוב לציין כי ללפוטהנזה כבר יש חברת לואוקוסט בשם "לופטהנזה סיטיליין", אשר הוקמה כבר ב-1992 והיא מפעילה טיסות ממינכן לפרנקפורט למגוון יעדים באירופה. אם כך, נשאלת השאלה: מה מטרת חברת התעופה החדשה? בפועל הסיבה היא טכנית למדי. "סיטיליין" נמצאת תחת הסכמים אשר מאפשרים לה להפעיל טיסות רק בדגמי מטוסים ספציפיים ובהיקף די מצומצם.
 
נזכיר כי למרות שלופטהנזה חזרה לפעול בישראל (לאחר שביטלה את הטיסות בשל מלחמת חרבות ברזל), היא השעתה את פעילותה בארץ על רקע המתיחות עם איראן, וכך גם עשתה עבור טהראן. עם זאת, לאחרונה חזרה שוב להפעיל טיסות כרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה