תיירות

המלונות הטובים בישראל נחשפים: איפה כל התיירים בוחרים להתארח?

על פי הדירוג של CNBC, מלונות העסקים של ירושלים ותל אביב כבשו את דירוג המלונות הכי טובים לאירוח עסקי במזרח התיכון. וולדורף אסטוריה בפנים, מי עוד?
מערכת ice |  5
המלונות היקרים בעולם (צילום יוטיוב/ The Blast)
מתכוננים לנסיעת עסקים למזרח התיכון? CNBC מקל על מציאת המלון הטוב ביותר לטיול. CNBC Travel וחברת נתוני השוק Statista מפרסמות היום דירוג של "המלונות הטובים ביותר למטיילים עסקיים" במזרח התיכון.
זהו דירוג ראשון מסוגו בין CNBC ל-Statista, שגם פרסמה במשותף את דירוג המלונות באירופה היום. דירוגי אסיה-פסיפיק פורסמו בספטמבר. בסך הכל, ניתחנו יותר מ-10,000 מלונות של ארבעה וחמישה כוכבים ב-117 מקומות כדי לייצר רשימות שמטיילים עסקיים יכולים לסמוך עליהם.
 
אז על פי הדירוג, בירושלים נבחרו ברשימה היוקרתית מלון אמריקן קולוני ירושלים, מלון הענבל ירושלים, מלון ממילא, מצודת דוד, מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, מלון אמריקן קולוני ירושלים ומלון אמריקן קולוני ירושלים
ב-CNBC הסבירו כי מלון אמריקן קולוני דומה יותר לבית מאשר למלון. החלק המקורי של המלון היה ארמון לשעבר של פאשה - או פקיד עות'מאני בכיר - וארבע נשותיו. במהלך 120 שנות ההיסטוריה שלו, המלון הוסיף שלושה בניינים נוספים, כולל Cow Byre, אסם לשעבר שכיום יש בו סוויטות עם מרפסות פרטיות.
בתל אביב, המלונות שנבחרו הם נורמן תל אביב, מלון דריסקו, מלון INK, דוד קמפינסקי ומלון יפו תל אביב. צוין השילוב היפה של ישן וחדש, The Norman Tel Aviv נפתח בשנת 2014 לאחר שיפוץ של שמונה שנים של שני הבניינים שלו - הבניין הראשי המודרני ובניין מגורים היסטורי ליד. לאורחים ב-50 החדרים והסוויטות יש גישה לבריכה עם שפת אינסוף על הגג, שתי מסעדות ובר, בתוספת שירותי ניקוי יבש באותו יום.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קינד דיוד
    דוד 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המלון הטוב ביותר לא ברשימה?היחצנות פועלת למען.קינג דיוד מס 1
    סגור
  • מלון קינג דייויד הוא מלון פח (ל"ת)
    קוקי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    מלונות מצויינים ...ו..קינג דיוויד ואוריינט
    Arik Sadan 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבעייה היחידה הנה שאנשי העסקים / התיירים חווים לחץ ובעיות בעמידה בלוחות הזמנים שלהם בשל איסור הנסיעה בנתצ"ים למדריכי נהגי רכבי ה"אשכול" היחידים בהיתר משרדי התחבורה והתיירות המתופעלים לרווחת אנשי העסקים בידי מורי דרך מורשים ונהגים בעלי רשיון לרכב?ציבורי כאוטובוס או מונית = מקצוענים אמיתיים .
    סגור
  • 2.
    קינג דיויד מספר 1 בירושלים (ל"ת)
    יונית 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    המלונות לא מוכרים בכלל, מעניין. (ל"ת)
    סהר 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור