טלוויזיה

אסי עזר ועמוס תמם בנשיקה לוהטת: צפו ברגע האינטימי

לאחרונה עלתה לשידור סדרת הדרמה "מתוקים" ברשת HOT, שכתב התסריטאי אסי עזר. בסצנה מפרק עתידי שצפוי לעלות בהמשך, ניתן לראות את השחקנים אסי עזר מתנשקים באחת הסצנות, כחלק מהתסריט שנכתב
מערכת ice |  1
אסי עזר (צילום קובי אליהו)
לאחרונה עלתה לשידור סדרת הדרמה החדשה של HOT, "מתוקים", והיא כבר הצליחה להדביק למסך צופים רבים. את הסדרה יצרו אסי עזר, נועם נבו ויעל כץ, ומככבים בה רותם סלע, עמוס תמם ועזר עצמו, שלראשונה בקריירה הארוכה שלו לוקח חלק בתור שחקן. היום (שלישי) נחשף קטע קצר מתוך פרק עתידי, בו ניתן לראות השחקנים שמגלמים עזר ותמם ברגע צמוד במיוחד.
כחלק מטיזר של הסדרה, השחקנים המדוברים נמצאים במהלכו של ויכוח סוער במיוחד, כאשר לבסוף בועז (עמוס תמם) מחליט לנשק את ארז (אסי עזר), ו"לשבור את הקרח" באמצעות האקט הדרמטי. מדובר במהלך מעניין במיוחד, שכן בשנים האחרונות אנו נחשפים לסצנות נוספות הנוגעות גם בקהילה הגאה, שלא זכתה לייצוג נרחב בטלוויזיה הישראלית.
 
 
"מתוקים" מגוללת את סיפורם של ארבעה אחים המנהלים בהצלחה את הקונדיטוריה המשפחתית, עד שמלכת הקינוחים הבלתי מעורערת של ישראל ואמה הדורסנית, פותחות בייקרי נוצץ מעבר לרחוב.  כמו כן, חשוב לציין כי עזר שיתף בסדרה שכתב גם את בעלו, אלברט אסקולה, שיגלם בסדרה את עצמו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכסססס (ל"ת)
    ישראל 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור