טלוויזיה

הפתעת השנה: זו הסדרה שעקפה את קופה ראשית

הסדרה הבולטת ביותר עם לא פחות מ-14 מועמדויות בקטגוריות השונות היא "חאנשי", שאולי תצליח להביא להוט כמה מהפרסים היוקרתיים, אחרי שבשנה שעברה חזרו בידיים ריקות
שירה יום טוב | 
חאנשי (צילום HOT)
האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה הכריזה הבוקר (שני) על רשימת העולים לגמר ב-42 קטגוריות בתחרות פרסי הטלוויזיה לשנת 2023, לקראת הטקס החגיגי שייערך במאי.
לתחרות הוגש 103 סדרות ותכניות -- מספר שיא של תכנים לעומת שנים קודמות. שיאני המועמדויות של השנה הם "חאנשי" עם 14 מועמדויות. ראש בראש עם 12 מועמדויות "אלף" ו-"קופה ראשית", "איסט סייד" עם  10 מועמדויות ו"גוף שלישי" עם 9 מועמדויות.
״חאנשי״ של HOT שיצרה עליזה חנוביץ וביימו אהרון גבע ומיקי טריאסט, מובילה במספר המועמדויות בטקס פרסי האקדמיה עם 14 מועמדויות בשלל קטגוריות שנוגעות לסדרות הקומיות, ובייחוד בולטים השחקנים שתופסים מועמדות בקטגוריות המשחק השונות.
 
מדובר בהישג להוט, במיוחד אחרי שליטה כמעט בלתי מעורערת של קופה ראשית בקטגוריה, ולאחר שבשנה שעברה יצאו בסופו של דבר ללא פרס באף קטגוריה בזמן שכאן 11 גרפה פרסים שלא מעט קטגוריות. כעת, עם נקודת פתיחה כזאת ל"חאנשי", נראה שהסיכוי לזכיה השנה גדול.
מה שעוד מעניין בפריצה של חאנשי, זו העובדה שבקאסט ניתן למצוא שחקנים צעירים יחסית, שמדובר בתפקיד הפריצה שלהם, לצד שחקנים וותיקים ואף שמות בינלאומיים כולל הנרי וינקלר, זוכה שני פרסי גלובוס הזהב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה