טלוויזיה

יוצר ארץ נהדרת משתולל: "זבל עופות, פחדן עלוב, עבריין"

דוד ליפשיץ כתב נגד השר בן גביר: "לא היה ולא יהיה זבל עופות כמו איתמר בן גביר. משתמט ופחדן עלוב שהעדיף חברות בתנועת כך במקום לשרת בצבא. עבריין מורשע שהתעמת עם חיילים ושוטרים כל חייו. שילך וינשק את הרגליים של משפחת שי ושל שאר משפחות הגיבורים אוהדי הפועל שאיבדו בנים ובנות במלחמות ישראל"
מערכת ice |  6
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
לאחר שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נכנס באוהדי הפועל תל אביב בראיון לרשת 13 כשטען: "נגמרו הימים שהם מקללים את צה"ל", השר לשעבר יזהר שי נכנס בו במילים קשות ואליו הצטרף אחד מהכותבים הבכירים של ארץ נהדרת בקשת 12.
השר לשעבר כתב: "סמרטוט רצפה. זה מה שאתה השר לביטחון כלשהו. אתה איש עלוב, חצוף, מכפיש ומנסה לכפות על הכישלונות המהדהדים שלך על ידי שיסוי ושנאת אחים. תתפטר עוד הלילה אפס מאופס שכמוך. ואל תשכח להתנצל מכל עומק הלב בפני אוהדי הפועל הגיבורים שנהרגו במלחמה הזו בהגנה על המולדת. תתנצל מייד גם בפני המשפחות השכולות שמסרו את היקר להם מכל ונאלצות לסבול את ביב השופכין שזורם בין השפתיים שלך. איש רשע שכמותך, עלוב נפש. בעצם תתנצל בפני כל אוהדי הספורט במדינה. ואחר כך בפני כל האזרחים שלה. על זה שאיש כמוך נמצא במקום ובמעמד שבו אתה נמצא".
 
הוא גם כתב: "לכולנו מגיע שתתנצל ואחרי כן תתפטר מיידית, שחרר אותנו כבר מההשפלה הכרוכה בידיעה שאתה שר בממשלת ישראל. ואחר כך תעוף לנו מהעיניים, עבריין מורשע שמעולם לא שירת בצה"ל אבל מעז לדבר דברי הבל והכפשה בשם לוחמיו. ראש ממשלת ישראל: כל עוד האפס המרושע הזה משרת בממשלה שלך, הביזיון הזה שייך לך, על אחריותך, משפיל אותך, מסמל את כל מה שממשלת הביזיון שלך מעוללת למדינת ישראל. בושה, בושה, בושה!!".
עוקב אחד של יזהר שי כתב: "פחדן הוא לא. לא גייסו אותו. נא לדייק. תגיד מה שאתה רוצה אבל תדייק בעובדות.פחדן הוא לא. הצבא סירב לגייס אותו.", על כך ענה לו ליפשיץ: "ולכן הוא מיהר לעזוב את תנועת כך ונוער כך ולהתגייס…. אהה וגם רץ ישר להתנדב ולעשות שנת שירות איפשהו…. אבל אדייק ואעבור למספרים, האיש 0000000".
עוד הוסיף: "אתה בכוח מתעלם מהעובדה שהוא לא הסכים לוותר על הפעילות העבריינית בארגון שהוצא מחוץ לחוק תוך כדי שהוא יודע שזה ימנע ממנו להתגייס. יש חבר׳ה שהיו להם תיקים פליליים והשאירו את החיים האלה מאחורה רק בשביל להתגייס. הוא לא. אז אם אתה טרול, סבבה אני לא אגיב לך כי אתה לא שווה התייחסות אבל אם לא- תנהל דיאלוג אינטליגנטי ולא רק של פוזיציה".
 
לאחר מכן כתב ליפשיץ: "לא היה ולא יהיה זבל עופות כמו איתמר בן גביר. משתמט ופחדן עלוב שהעדיף חברות בתנועת כך במקום לשרת בצבא. עבריין מורשע שהתעמת עם חיילים ושוטרים כל חייו. שילך וינשק את הרגליים של משפחת שי ושל שאר משפחות הגיבורים אוהדי הפועל שאיבדו בנים ובנות במלחמות ישראל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מצחיק אותי ששמאלני מדבר על עבריינות ....
    זאב 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך יותר נלחמה בשביל עם ישראל מאשר צה''ל שנלחם עבור הפנסיה של מפקדיו הבכירים חסרי הנאמנות לעם היהודי. תלמידיו של דרייפוס
    סגור
  • 5.
    ארץ נהדרת
    קרדאי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא ממש ריק מתוכן כמו התוכנית שהוא כותב בתוכנית הוא מרשה לרדת על האנשים אבל לשמוע את האמת קשה לו אין ולא יהיה כמו בן גביר זה אדם מיוחד שלא פוחד להגיד את האמת אז תמשיכו לגדף ולכלל כי זה שאתם יודעים לעשות במדינה מתוקנת אחד כזה שמרעיף כל כך הרבה רעל מהפה ויוד על שר ממזמן היה בכלבוש זה הבעיה שצריך לשנות ולתקן ובשביל זה צריך רפורמה
    סגור
  • 4.
    בן גביר המלך
    יהודי. 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן גביר תבע אותו בבקשה תודה
    סגור
  • 3.
    אוי. השמאל
    יורם 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהעברין מהצד. שלכםהכל. מותר איזו. ארץ. לא. נהדרת. תתבישו
    סגור
  • 2.
    ביב הביא אותו
    נביא 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אסור לשכוח מי הביאו לשלטון
    סגור
  • 1.
    חבורת חארות
    י. 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בדמוקרטיה נבחרים גם אחה שאתם לא רוצים, תתפוצצו ??
    סגור