טלוויזיה

yes עושה מהפכה: אלו הערוצים החדשים שיכנסו לטלוויזיה שלכם

הערוצים החדשים, yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS, ישדרו את הסרטים המדוברים והמעוטרים מכל העולם לצד קלאסיקות אהובות. השקת הערוצים החדשים מתבצעת כחלק ממהלך סידור אפיקים מחדש לפני ז'אנרים ולקראת עלייתם של ערוצים חדשים נוספים. סמנכ"לית התוכן של yes: "חווית צפייה מדויקת ומהנה יותר"
מערכת ice | 
חברת yes (צילום shutterstock)
חברת yes מכריזה היום (שני) על השקת שני ערוצים סרטים חדשים. הערוצים yes+CINEMA וכן yes+DIAMONDS צפויים לעלות לאוויר ב-16 באפריל באפיקים 5 ו-6 בהתאמה, ללקוחות yes+ ללא תשלום נוסף. בכך yes ממשיכה להוביל את עולם הסרטים עם ספריית הסרטים הגדולה ביותר בארץ עם כ-2,000 כותרים ו-7 ערוצים סרטים בסך הכל יחד עם הערוצים החדשים.
השקת ערוצי הסרטים החדשים מתבצעת כחלק ממהלך סידור אפיקים מחדש לפני ז'אנרים אותו מבצעת yes במטרה לאפשר זפזופ נוח והתמצאות קלה בשדרות הערוצים השונות: ערוצי הסרטים, לייפסטייל, מוזיקה, דרמות טורקיות ועוד ולקראת עליית ערוצים חדשים בקרוב.

(צילום: באדיבות yes)
yes+CINEMA
ישדר לאורך כל שעות היום את הסרטים החדשים, המדוברים והמעוטרים ביותר מכל העולם: מלהיטי הקולנוע האירופאי והאסיאתי דרך הקולנוע העצמאי האמריקאי של השנים האחרונות. הערוץ המתאים לחובבי קולנוע איכותי בשפות שונות. בין הסרטים החדשים שנרכשו לערוץ, "חיים שלמים" מועמד האוסקר לשנת 2024 וחביב המבקרים, "עניין של מזל" של וודי אלן, "גאות ירוקה" ועוד הפתעות בהמשך.
 
אלו יתווספו לסרטים כמו "הבוס הטוב" בכיכובו של חוויאר ברדאם, "טורי ולוקיטה" מאת הבמאים המעוטרים האחים ז'אן פייר ולוק דארדן, "אהבה איטלקית" דרמה קומית בבימויו של פאולו ג'נובזה ("זרים מושלמים"), "אח ואחות" בכיכובה של זוכת האוסקר מריון קוטיאר, "דבר אליה" של פדרו אלמודובר, זוכה האוסקר "פרזיטים", "לורו", "שבעה צעדים", "הנהגת של מר יוסוקה", "אחרי השמש'", "שני צידי הלהב", "קורסאז", "משולש העצבות", ועוד.

(צילום: באדיבות yes)

yes+ DIAMONDS 
הערוץ יאיר זרקור על אותם סרטים שכולנו אוהבים, אלו עם הרגעים הבלתי נשכחים והמשפטים שתמיד אנחנו מצטטים, הקלאסיקות הטובות והאהובות מכל הזמנים בנוסף לקלאסיקות מודרניות בהתהוות. בין הסרטים שישודרו בערוץ: "ניחוח אישה", '"סיפורו של וויל האנטינג", "נוטינג היל", "שר הטבעות אחוות הטבעת', "גריז", "התחלה", שמונת השנואים', "הפייבלמנים'", "הסנדק 2", "האדם השלישי", "נשק קטלני", "חנות קטנה ומטריפה", "ריקוד מושחת", "ג'רי מגוויר", "אופטימיות היא שם המשחק", "חמים וטעים", "מזימות בינלאומיות" ועוד.
"נתוני הצפייה, לצד מחקרי עומק שערכנו מראים כי חלק גדול מלקוחותינו אוהבים לצפות בסרטים גם באופן ליניארי, ולכן החלטנו לתת מענה ולהגדיל את מספר ערוצי הסרטים", אמרה קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן של yes. "חברת yes ידועה לאורך השנים באיכות ובמגוון הסרטים שהיא בוחרת עבור צופיה ויחד עם הערוצים החדשים נוכל להעניק חווית צפייה מדויקת ומהנה יותר לחובבי המסך הגדול עם כל הסרטים הנוסטלגיים והקלאסיקות הגדולות שתמיד כיף לצפות בהם שוב ושוב לצד הסרטים המדוברים מהעולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה