טלוויזיה

הערב הגדול של יונית לוי: כמה צפו ברגע השיא?

מתקפת הכטב"מים האיראנית על ישראל, הובילה לנתוני צפייה גבוהים בכלל הערוצים, ובייחוד בקשת 12 שהוביל כתמיד, ואף הצליח לשבור את שיא הרייטינג השנתי
שירה יום טוב | 
יונית לוי (צילום קשת 12)
אחד הדברים בעלי ההשפעה המשמעותית ביותר על נתוני הרייטינג הוא המצב הבטחוני, כאשר אחוזי הצפייה עולים דרמטית בתקופות מתוחות, סביב אירועים ביטחוניים משמעותיים וכמובן בימי לחימה אינטנסיבית. האירוע ההיסטורי אתמול, הביא איתו את הצופים למסך עד לשבירת שיא לשנה זו.
מתקפת הכטב"מים האיראנית החלה לעורר עניין עם נאומו הראשון של דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, ששיקף לראשונה את תמונת המצב המורכבת לפיה צפויה מתקפה בטווח מיידי של שעות. נאומו של הגרי התרחש כחצי שעה לאחר צאת השבת, אז גם שומרי השבת מצטרפים למשוואה, בערוצי החדשות הכריזו משדרים מיוחדים וביטלו את הפריים טיים, והצופים נשארו צמודים למסך עד שעות הלילה המאוחרות בהיקפים גדולים.
ערב מסוג זה מהווה תמונת מצב אופטימלית לעוגת הרייטינג בערוצי הברודקאסט. הנתונים מגיעים לשיא הן מבחינת מספרי צופים והן מבחינת אחוזי הרייטינג שמצליח כל ערוץ לשריין לעצמו.
המלכה הגדולה של הערב היא המהדורה המיוחדת של חדשות 12 עם 22.4% ולא פחות מ-595 לפניה, חדשות סוף השבוע עם דנה ויס כבר נהנתה מהשפעת ההתרחשויות על תנועת הצופים והגיעה לנתון של 20% ברייטינג  ו-532 אלף צופים. 
בגזרת רשת 13 ועכשיו 14, ערוץ 14 רשם הישג משמעותי אתמול, כשהתמקם שני בטבלת הרייטינג עם נתון של 7.9% ו-237 אלף צופים, בזמן שברשת 13 צפו 7.5% ו-218 אלף צופים. כאמור מדובר בערב שמתאפיין ההיענות המוגברת של קהל הצופים, ולמרות שעכשיו 14 מובילים לא מעט על פני 13 גם בשגרה שיקוף הנתונים של ערב כזה מהוה תמונת מצב בעלת ערך משמעותי באופן מיוחד.
 
בחזרה לקשת 12, המהדורה המיוחדת בהובלתה של יונית לוי רשמה נתון שיא שנתי ברייטינג עם רגע פיק גבוה שהגיע ל-25%, כמה דקות לפני חצות. מדובר בטווח זמן של כחצי שעה מרגע יציאת ההודעה הרשמית של צה"ל על יציאת הכטב"מים לכיוון ישראל, כאשר תמונת המצב לגבי היקף המתקפה והיעדים החלה להתבהר. 
נתון הרייטינג שרשמה המהדורה המיוחדת של קשת 12 הוא הגבוה ביותר שנרשם ב-2024, כאשר מתחילת המלחמה אמנם הושגו נתונים דומים אך טרם נרשמו כאלה בשנה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה