טלוויזיה

מגיש חדשות 13 עצבני: "זה ייאוש מוחלט"

אלמוג בוקר כתב: "מאתיים ימים אחרי וכך נראה בוקר החג של תושבי העוטף: 9:34: צבע אדום בשדרות, 5 רקטות, פגיעה ישירה במחסן ושריפה. 12:26: צבע אדום בזיקים - 2 רקטות ויירוט. נראה שיש מי ששכח מה שקרה כאן בשבעה באוקטובר. נראה שיש מי ששכח שהבטיח שהאיום מעזה יוסר"
מערכת ice |  5
המהדורה המרכזית - חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שהבוקר נורו 5 רקטות לכיוון שדרות מתוכן 4 יורטו (כתוצאה מרסיס רקטה פרצה שריפה במחסן). רקטה חמישית נפלה באתר בנייה בעיר, בכל המקרים אין נפגעים בגוף, נזק נגרם למחסן. ועדיין למגיש חדשות 13 וכתב הדרום אלמוג בוקר, נמאס.
בוקר כתב: "מאתיים ימים אחרי וכך נראה בוקר החג של תושבי העוטף: 9:34: צבע אדום בשדרות, 5 רקטות, פגיעה ישירה במחסן ושריפה. 12:26: צבע אדום בזיקים - 2 רקטות ויירוט. נראה שיש מי ששכח מה שקרה כאן בשבעה באוקטובר. נראה שיש מי ששכח שהבטיח שהאיום מעזה יוסר".
 
עוד כתב: "אז ראש הממשלה נתניהו, לא יודע מה זה פסע מ… האיום עוד כאן! החטופים עוד שם! ואי אפשר להגיב כמו בשישה באוקטובר. אחרי כל ירי לעוטף, האזור שממנו שוגרו הרקטות חייב להיות מושמד. לא משנה אם זה שטח פתוח, מסגד או בניין. מושמד. במקום זה, זה שוב אותן תגובות כמו בשישה באוקטובר".
לסיום כתב: "ואם זה לא מספיק, אז דקות אחרי הירי לזיקים, בזמן שהתושבים עוד בממד, סיוע הומניטרי מוצנח מהאוויר למקום שממנו שוגרו הרקטות. הם משגרים עלינו רקטות, ואנחנו מצניחים להם סיוע. זה לא ניצחון מוחלט. זה: ייאוש מוחלט".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין סיבה להתייאש, אנחנו בדרך למיטוט חמאס (ל"ת)
    שגיא 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אלמוג בוקר טוב
    דני צור 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ככה זה כשאתה ימני,ביביסט שמאמין בשלטון ימין מלא מלא ונאלץ יום יום לטייח את המציאות. בסוף נמאס.
    סגור
  • 3.
    משדר יאוש. שלא ישדר (ל"ת)
    לת 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תקשורת.
    אמת וצדק. 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל: יותר מדי דיבורים, גורמים לאפס מעשים. הייתם צריכים למחוק את עזה, כבר מה-7 באוקטובר, ולא לשחק עם העם שלך, שאנחנו "פסע מהניצחון", "שהאיום יוסר מעזה", אז בשני משפטים דבר מעט, עשה הרבה. ואל תראה למדינות אחרות שאתה חושש. להיפך. זאת המדינה שלך, ואתה הוא שעומד בראשה. תוכיח לעולם, שאתה היא המילה האחרונה. ברכה והצלחה.
    סגור
  • 1.
    נכון זה מרגיז, אבל אנחנו במלחמה ויש אירועים
    דרום 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צה״ל יצא לצורך התארגנות לכניסה הסופית שתמוטט את החמאס, בשלב הזה הם נכנסו וירו, זה מוכיח שחובה להלחם עד חורמה במלחמה אפשר להפסיד בקרב אך חובה לנצח במלחמה אין ספק שהעצבים משחקים תפקיד אך חובה להשאר רגועים כי הנצחון יבוא וכל המטרות יושגו נדבר בעוד שבועיים לא מעט פעמים בוצעו מהלכים והתקשורת הרימה גבה ובסוף התהליך אמרנו כל הכבוד לדוגמא בית החולים שיפא
    סגור