טלוויזיה

אשתו של אלדד יניב תערוך את מאקו? אלו המועמדים

ליאור יניב, אחת העיתונאיות המוערכות במערכת, כמו גם עומר מלכה שמגיע מהמחלקה המסחרית, מועמדים אפשריים למלא את מקומו של איתי ולדמן שעזב אחרי 8 שנים בתפקיד. ומי עוד עשוי להגיע למשבצת?
מערכת ice |  1
קשת (צילום Magma Images)
לאחר שאיתי ולדמן, עורך אתר mako הודיע על סיום תפקידו בינואר הקרוב, לאחר שבחר להמשיך הלאה ולצאת לדרך חדשה, החלה חרושת השמועות לגבי זהות מחליפו בתפקיד אותו מילא מאז 2013.
בין השמות שעלו היו גם ליאור יניב העיתונאית בת ה-44, אחת העיתונאית והמוערכות במערכת לה עבר במגזין 'את', אשתו של פעיל המחאה אלדד יניב או עומר מלכה שהיה חלק מהמחלקה המסחרית של מאקו. שניהם נחשבים לשניים מהמועמדים הפוטנציאליים לאייש את העמדה.
 
​בשנות כהונתו של ולדמן, אתר mako  התבסס כאחד מאתרי התוכן הגדולים בישראל, ובין היתר חווה צמיחה במגזין הסופ"ש. מאקו, כזרוע התוכן של קשת נתפס כאתר תוכן שנוגע יותר לענייני בידור ותרבות, כשמאז פיצול ערוץ 2, תוכני החדשות של האתר עברו סופית לאתר N12 שגם הוא למעשה פועל תחת מאקו.
יש לציין כי הנטייה היא לחפש עורך ראשי שיגיע מבחוץ, משום שיש רצון לחדש את השורות ולהכניס רוח חדשה במערכת. אם לא יימצא אחד כאלה, השניים המוזכרים הם המועמדים המרכזיים לתפקיד, אך בורסת השמות עדיין פתוחה.
 
במאקו לא הגיבו לידיעה ב-ice.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במאקו רוצים את בכיר ויינט...
    אלמונית 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמבין יבין
    סגור