מינויים

גל עזיבות בקשת? זה הבכיר הנוסף שהודיע על פרישה

אחרי עזיבת הסמנכ"ל צביקה ליבליך, עוד עזיבה משמעותית בקשת של מי שעמד מאחורי עריכת האתר במשך שמונה השנים האחרונות, "איתי ולדמן, עורך אתר mako יסיים את תפקידו בינואר הקרוב"
מערכת ice |  2
מאקו איתי ולדמן (צילום יחצ)
בסיום 8 שנים לכהונתו בתפקיד, איתי ולדמן, עורך אתר mako יסיים את תפקידו בינואר הקרוב, לאחר שבחר להמשיך הלאה ולצאת לדרך חדשה. בשנות כהונתו של ולדמן, אתר mako  התבסס כאחד מאתרי התוכן הגדולים בישראל, ובין היתר חווה צמיחה במגזין הסופ"ש. מאקו, כזרוע התוכן של קשת נתפס כאתר תוכן שנוגע יותר לענייני בידור ותרבות, כשמאז פיצול ערוץ 2, תוכני החדשות של האתר עברו סופית לאתר N12 שגם הוא למעשה פועל תחת מאקו.
פופולאריות האתר עלתה בעשרות אחוזים בתקופת כהונתו של ולדמן, ולצד זאת הוקמו ערוצי תוכן חדשים ומרכזיים בהם בריאות, TVBEE ועוד,  ובחודשים האחרונים הוקמה מחלקת פודקאסט שתופסת את המקומות הראשונים בטבלאות ההאזנה.
איתי ולדמן הגיב על החלטתו ומסר, "אלה היו 8 שנים מופלאות ומסעירות, עכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה לאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לכל אנשי המקצוע המדהימים בבניין הזה בראשם אבי ניר ואורי רוזן, ובעיקר לכל העיתונאים הנהדרים במחלקת התוכן של mako".
 
אורי רוזן, מנכ"ל קבוצת מאקו מסר, "בתקופת כהונתו של ולדמן, הוא בנה את מאקו בצלמו ובדמותו, גייס שורה של עורכים איכותיים, דעתנים ועם קול וסגנון ברורים. בתקופתו מאקו שקק חיים, התמלא פרויקטים בולטים, רשימות, דירוגים וכתבות הישגיות מכל הסוגים, ופעמיים בשנה (עברית ולועזית) הוא הביא לקריסת הסטודיו עם מבול רשימות סיכום אימתניות שהמשיכו להקליק עמוק לתוך השנה העוקבת. הוא משאיר את מאקו כאתר שאי אפשר להתעלם ממנו. תמיד ראשון לזהות טרנדים, תמיד עם ערך מוסף. עוד תהיה לנו הזדמנות לפרידה ראויה פנים אל פנים, אבל בינתיים אני רוצה להגיד לו תודה ענקית על קדנציה מפוארת שתיזכר לעוד שנים רבות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הולך ישר לקבר
    לילי 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאקו זה גייזים אפילו הלוגו שלהם מצעד הגאווה, אמן ילך ישר לקבר
    סגור
  • 1.
    סופו של ערוץ 12
    נועם 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ עם דעה אחת, סותם פיות לאנשים, מסית, פרשנים וכתבים אנטי ציונים,ולחשוב שמדובר במדינת ישראל.. , אנשים לא מפגרים מבינים שדופקים אותם לכן כולם מתחילים לעזוב , ולא מפתיע בכלל שיש אפיק חדש כאן 14 , הערוץץ , אנשים בעלי השכלה , ריבוי דעות , אידיאולוגיה ברורה וציונית , יודע להקשיב לאחר ולתת כבוד... ערוץ 14 לאט לאט ישאיר לך אבק ובגדול !!
    סגור