טלוויזיה

צביקה הדר יחליף סופית את אברי גלעד? כל הפרטים

דיווחים בשעה האחרונה על כניסתו הסופית של צביקה הדר למשבצת של אברי גלעד בתכנית הבוקר של רשת, אך מאחורי הקלעים הצדדים עדיין במו"מ מתקדם ובינתיים רק מירי מיכאלי תנחה לצידה של רותם ישראל
מערכת ice |  3
אברי גלעד (צילום עדי אורני)
השחקן צביקה הדר נמצא במגעים מתקדמים להצטרף לרשת 13 ולהנחות את תכנית הבוקר במקומו של אברי גלעד, וזאת לאחר שכבר פורסם כי מי שתצטרף לרותם ישראל נכון לשעה זו היא מירי מיכאלי, וככל הנראה תהיה הגשה משולשת.
כזכור, ביום שני האחרון הודיעה מיכאלי כי היא מצטרפת לתכנית "העולם הבוקר" לצדה של רותם ישראל, וזאת לאחר המעבר הדרמטי של אברי גלעד לתכנית של שעה 19:00 וברשת 13 עדיין מצויים בשלבי התכנון לאופי התכנית ואם תעסוק רק באקטואליה.
למרות הדיווח בשעה האחרונה של ערן סוויסה כי צביקה הדר מצטרף סופית לרשת 13 ויגיש יחד עם מירי מיכאלי ורותם ישראל את תוכנית הבוקר ״העולם הבוקר״, ל-ice נודע כי הדר נמצא בשלבי מו"מ מתקדמים שיוכרעו רק בתחילת שבוע הבא, אך עדיין לא יצאה על כך הודעה רשמית. כאמור, ההכרזה הסופית תהיה רק בתחילת השבוע וברשת אומרים כי הסטטוס לא השתנה והצדדים עדיין במו"מ מתקדם.
 
כזכור, המנחה הוותיק אברי גלעד עתיד לעבור לרצועה של 19:00 בערב ולהנחות תכנית חדשה, כאשר בחמישי שעבר הייתה ישיבה ברשת בניסיון להכריע מה יהיה אופי התכנית שיגיש גלעד, כשמהטרה שרצועת שבע לא תהיה אקטואלית קלאסית אלא תביא זווית חדשה.
 כבר לפני חודש דווח כי השם החדש והמוכר למדי שיישב לצידה של ישראל, הוא צביקה הדר, ובחודש האחרון נערך משא ומתן על תנאי החוזה. 
 
ברשת הדגישו בעבר כי התכנית של אברי גלעד בשעה 19:00 תשמור על הצורך של הערוץ לא לנסות להמציא מחדש עוד תוכנית אקטואליה. ברשת מחפשים פורמט שונה לרצועה שכאמור לא יהיה חדשות וגם לא אקטואליה. המטרה לצאת ממשבצת האקטואליה מתבקשת מצד אחד, ומצד שני הופכת את המהלך למסורבל, ומה גם שקשה לראות איך תוכנית ברצועת השיא של הפרה טיים מתחמקת מאקטואליה או חדשות ולא זולגת לפורמט שיותר מתאים לפריים טיים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערוץ 12
    ערן 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה מי ינאם בערוץ-הציבור מאמין בערוץ 14 וזאת לאחר ההרצה המוצלחת
    סגור
  • 2.
    ערוץ 12
    ערן 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה מי ינאם בערוץ-הציבור מאמין בערוץ 14 וזאת לאחר ההרצה המוצלחת
    סגור
  • 1.
    חדשות
    אני 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה פדיחה ממש מחליפים קדילק בסוסיתא אני עוברת ערוץ על בטוח
    סגור