טלוויזיה

קשת חושפת: הקמנו את מסלול הנינג'ה הגדול בעולם

שידורי תחרות אתגר הנינג'ה התחילו אתמול, אחרי שעות ארוכות של צילומים ועשרות אלפי מתמודדים, כל הנתונים על הפקת הענק שמציגה השנה את מסלול הנינג'ה הגדול בעולם
שירה יום טוב |  2
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
נינג'ה ישראל התחילה את שידורי העונה הרביעית שלה כשציפיות רבות נשואות לפורמט הישראלי הקשוח שאולי סוף סוף יביא השנה את בשורת הנינג'ה לישראל. נתונים שהגיעו שהועברו ל-ice חושפים את כל העובדות הכי מעניינות על העונה שהתחילה את שידוריה אחרי חודשי עריכה ארוכים, וכמעט 60 יום של פירוק והרכבת מסלול הנינג'ה הגדול בעולם.  
נתונים בעולם ובארץ
במסגרת 24 השנים שבהם קיים הפורמט, הוכתרו עד היום ברחבי העולם רק 15 נינג'ות שכבשו את הר המידוריאמה. ליפנים ולאוסטרלים לקח ארבע שנים עד להכתרת הנינג'ה הראשון, לאמריקאים שבע שנים. השנה מקווים בישראל להכתיר את הנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם כולו.
השטח בנמל חיפה בו הוקם המסלול, מתפרש על פני 30 דונם, וזה לא סתם נשמע גדול – מדובר במסלול הנינג'ה הגדול ביותר בעולם. מלבד המסלול הענק, בעונה הזאת, כל מתמודד שישלים בהצלחה את המגה קיר, יקבל הזדמנות לטפס על ההאשיגו - סולם סלמון ענק ואימתני בן 35 שלבים הנישא לגובה של 16 מטרים (בניין בן חמש קומות).

לעונה הרביעית של נינג'ה ישראל נבחנו מעל 12 אלף מועמדים. אחרי ארצות הברית, ישראל תהפוך בעונה הזו למדינה השנייה בעולם בה יתקיים מקצה נשים מיוחד וחגיגי. בפרק המיוחד הזה תצטרף אל רסקין וג'רבי בעמדה ספיר פישלזון, האישה הראשונה שלחצה על הבאזר. במקצה ישתתפו הנשים החזקות בישראל.
מסלול הנינג'ה בעונה 4 הוא המסלול הגדול ביותר שהיה בעולם ולובש צורה של מכונת "פינבול" ענקית. השנה יעלה על מסלול הנינג'ה גם מתמודד מהקהל, בהפתעה וללא כל הכנה מוקדמות. הוא יהיה המתמודד ה-166. כמו כן, השנה ישתתף לראשונה בתכנית מתמודד בעל תעודת עיוור.
בטח שמתם לב בשינוי שחל במכשול הקיר המיתולוגי, המסיים את מסלול הנינג'ה. הקיר הוגבה השנה ב-35 ס"מ והוא הגבוה ביותר שהיה בעולם: 4.60 מטר. מכשול המגה קיר הנחשק גבוה ממנו ב-60 סנטימטרים והוא מתנוסס ל-5.25 מטר.
קצת ספוילרים
השנה עומדים להופיע כמלווים על מסלול הנינג'ה: עדן אלנה, בר זומר, מיכל אנסקי ויואב יצחק. השחקן בן זיני שהתמודד במקצה ה-VIP בשנה שעברה, חוזר השנה בפעם השלישית לנינג'ה, הפעם כמתמודד מן המניין. ספיר כהן, מתמודדת עונות 2 ו-3, השיגה השנה במיונים לתכנית את התוצאות הפיזיות הטובות ביותר שהשיגה אישה ישראלית אי פעם. אנחנו עוד לא יודעים מה יקרה בגזרה הנשית העונה, אך נזכיר כי עד כה, שתי נשים לחצו על הבאזר. בעונה 2, ספיר פישלזון, ובעונה 3, אמור פז.
 
על מסלול הנינג'ה יתמודדו השנה ספורטאים מענפים שונים בישראל וביניהם: הג'ודוקא טל פליקר, גולש הרוח אופק אלימלך, והשחיין לשעבר גל נבו. מנצח העונה הראשונה והשלישית, יובל שמלא, שבר השנה שיא של ארבע שנים במבחנים הפיזיים המוקדמים לתכנית. כשהשיג את הציון המושלם 10. יחד עם זאת, שמלא לא היה המתמודד היחיד שהגיע לציון הזה, כך שלפנינו צפויות הפתעות מכיוון המתמודדים החדשים. השנה תשתתף בתכנית המתמודדת המבוגרת ביותר שעלתה על המסלול בישראל, והיא בת 63.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וכעת יובל שמלא מישראל הוא הנינג'ה ה 16 בעולם !!!! יש ! (ל"ת)
    גולש 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נינג'ה ישראל
    רות יהל 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית מעולה. אסי ורותם מדהימים,??
    סגור