טלוויזיה

פאולה ולאון נעדרו מתכנית הבוקר: "אווירת הדכאון רבצה עליי"

תכנית הבוקר של קשת 12 'פאולה ולאון', שודרה ללא אף אחד מצמד המגישים הבוקר, כאשר אלו המריאו לחופשה באוסטריה יחד עם ילדיהם, בצל הפיגוע בישראל: "הפיגוע בחמישי והמצב בכלל, גורמים לי עוד יותר להעריך את מה שיש לי", מי החליפו אותם באולפן?
מערכת ice | 
פאולה וליאון רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
שלוש שנים עברו מאז החופשה המשפחתית האחרונה של פאולה ולאון רוזנברג יחד עם ילדיהם, אמש (שבת) הם המריאו לאוסטריה כדי לבלות יחד בעוד ריטה גולדשטיין ודנה גרוצקי קיבלו את הקדיט להחליף אותם בתכניתם 'פאולה ולאון' בקשת 12.
לאחר הנחיתה בשדה התעופה כתבה המגישה: "אני עוד עייפה מהטיסה, לא מצליחה לישון יותר בטיסות, פעם הייתי נרדמת בלי בעיה במטוסים. נחתנו וישר לקחנו אוטו. נוסעים ליישוב סנט גילגן, מכירות? הכל פה נראה כמו ציור על הבד, אפילו העלים יפים ממש, אני".
 
עוד כתבה: "לאחר מכן כתבה: 'גם באוטו לא נרדמת', אווירת הדכאון שאפפה בחמישי עוד רבצה עליי בשיא הכבדות. זה לא שהיא נעלמה, פשוט אני לא נותנת לה להרוס לי את החופשה המשפחתית בחו"ל מזה שלוש שנים".
רוזנברג הוסיפה: "הפיגוע בחמישי והמצב בכלל, גורמים לי עוד יותר להעריך את מה שיש לי. את שלושת האנשים האלו שבתמונה ואת העובדה שאני יכולה לבלות איתם. שום דבר לא מובן מאליו, אף פעם הכאפות שהעולם מעני
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה