טלוויזיה

כאן 11 נפרד מגאולה אבן: "מהמגישות המקצועיות והטובות בתקשורת"

לאחר שהודיעה על התפטרותה, בערוץ החליטו להפרד במילים חמות: "תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו היתה רבה, יחודית ומשמעותית  והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר"
כפיר אדר |  1
גאולה אבן גדעון סער (צילום תומר נויברג פלאש 90)
האם בכאן חדשות 11 שיחקו עם גאולה אבן משחק כפול? על פי רן בוקר, מצד אחד חששו בשבוע שעבר כשהתחילו לקבל מסרים זועמים ממנה ומיהרו לספר שהם ״חושבים על אופציות חלופיות״ עבורה. אבל בחדרי חדרים אמרו שם כי ״בזמן שהיא נמצאת בביקור רשמי עם שר המשפטים במרוקו היא אומרת שההחלטה של ועדת האתיקה לא נכונה, זו בדיחה״.
בוקר, כתב התרבות של YNET טען גם: "בכאן חדשות שיחקו עם גאולה אבן משחק כפול. מצד אחד חששו בשבוע שעבר כשהתחילו לקבל מסרים זועמים ממנה ומיהרו לספר שהם ״חושבים על אופציות חלופיות״ עבורה. אבל בחדרי חדרים אמרו שם כי ״בזמן שהיא נמצאת בביקור רשמי עם שר המשפטים במרוקו היא אומרת שההחלטה של ועדת האתיקה לא נכונה, זו בדיחה״.
 
עוד הוסיף: "אגב, ההתפטרות של גאולה אבן היא סיפור גדול בפני עצמו יחד עם כל מה שמסביב, אבל לצופים זה לא באמת ישנה הרבה, כי כמעט אין כאלה: בתוכנית ״השבוע״ ביום שישי האחרון (בלי אבן) צפו בסך הכל 2% (42 אלף אנשים). בשיעור השבועי עם סיון רהב מאיר צפו יותר 3.7% (74 אלף)".
 
מכאן נמסר :"קיבלנו הבוקר בצער את התפטרותה של גאולה אבן-סער מהמגישות הבכירות, המקצועיות והטובות ביותר בתקשורת הישראלית. הישגיה בשידור הציבורי, איכויות ההגשה וכישוריה כמראיינת אפיינו אותה לאורך כל דרכה כאן, וברשות השידור. תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו היתה רבה, יחודית ומשמעותית  והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ מושחת
    אלי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לסגור את הערוץ להעיף את כל המושחתים חבל על כספי הציבור
    סגור