טלוויזיה

כאן 11 בפאדיחה: הציוץ השנוי במחלוקת שנמחק

כאן 11 העלו ציוץ שנוי במחלוקת בו נכתב: "כש"גיבור על ארבע" מביס ברשת את הגיבורים על שניים: איך ניצח הכלב זילי בקרב על הלייקים אפילו את עמית בן יגאל?" אחרי מספר דקות הוא נמחק
מערכת ice |  2
עמית בן יגאל (צילום פרטי)
כאן 11 העלו היום (חמישי) ציוץ שנוי במחלוקת לחשבון הטוויטר של כאן חדשות, בו הם שמו תמונת קולאז' של הכלב זילי של הימ"מ, שמת השבוע במהלך פעילות מבצעית בקסבה בשכם, ושל לוחם גולני שנהרג, עמית בן יגאל ז"ל.
בציוץ שהעלו הם שמו קישור לכתבה שמדברת בנושא הרעש התקשורתי שעשה המוות של הכלב זילי. בציוץ הם רשמו: "כש"גיבור על ארבע" מביס ברשת את הגיבורים על שניים: איך ניצח הכלב זילי בקרב על הלייקים אפילו את עמית בן יגאל?".
 
העיתונאי דוד ורטהיים מיהר לעלות זאת לחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ציוץ נוסף חסר טקט של התאגיד: השוואת לייקים בין הכלב שנהרג לחייל עמית בן יגאל שנהרג. כמובן נמחק אחרי כמה דקות".  כזכור, רק לפני כחודש העלו בכאן 11 ציוץ שביקש להציג לצופים הצצה לסדרה חדשה בכאן 11 בת 3 פרקים, בשם 'אייכמן - ההקלטות האבודות'. בציוץ השתמשו בהומור שקצת חצה את הגבול ונאלץ לרדת מהאוויר אחרי מספר דקות.
 
בציוץ נכתב: "לא רצינו לשתף את ההצצה לפרק הראשון, אבל אנחנו רק ממלאים פקודות. אייכמן - הקלטות האבודות - סדרה בת 3 פרקים מלווה בקולו של אייכמן שנלקח מקלטות מקוריות שהוקלטו על ידי עיתונאי נאצי בבואנוס איירס בשנת 1957".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי נתן לזה אישור
    נ.פ. 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה וחרפה, לפטר באופן מיידי כל מי שקשור לזה. ביזיון של החללים שלנו
    סגור
  • 1.
    כמו גאולה אבן
    זבל 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואת הזבל הזה אנחנו מממנים מכספנו.לזרוק אותם קיבינימט
    סגור