טלוויזיה

דרמה בגמר הכוכב הבא: "חשבתי שהוא חוטף התקף לב"

רגע אחרי זכייתו של אליאב זוהר בגמר הכוכב הבא, אסי עזר חשף בראיון לגיא פינס את הרגעים המפחידים מתגובתו הנרגשת של אליאב בשניות שאחרי ההכרזה על זכייתו: "הייתי בטוח שאנחנו רגע לפני אירוע לבבי על הבמה, זה היה מלחיץ מאוד"
מערכת ice |  1
גמר הכוכב הבא 2022 (צילום קשת 12)
הזכייה הגדולה של אליאב זוהר בגמר 'הכוכב הבא', שלוותה גם בזכייה בפרס של מיליון שקלים להזנקת הקריירה המוזיקלית, כבר כבשה את הכותרות מאז ערב יום שלישי, אך כעת נחשפים פרטים חדשים על הרגעים המדאיגים שאירעו בשניות שאחרי ההכרזה על הזכייה.
כידוע, אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר ממפלגת הליכוד כבר כבש את תחנות הרדיו עם השיר המקורי שלו 'מיכל', איתו גם זכה בביצוע הגורלי בגמר, כבר זכה מאז לשלל ראיונות בעקבות זכייתו, וכמו כן, גם לדמות בגילומו של אוראל צברי בפרק פתיחת העונה ה-20 של ארץ נהדרת.
 
כעת, בראיון ל'גיא פינס', אסי עזר, מגיש 'הכוכב הבא', חושף את הדרמה הגדולה לאחר תגובתו הנרגשת של אליאב בשניות שלאחר ההכרזה על זכייתו בתואר 'הכוכב הבא של ישראל': "חשבתי שהוא עומד לחטוף לי התקף לב על הבמה, הייתי בטוח שאנחנו רגע לפני אירוע, זה היה מלחיץ מאוד. ראיתי את טמירה ירדני מציצה ליד הבמה וסימנתי לה שתביא לו מים". אליאב עצמו אמר: "הרגשתי שאני עומד להתעלף, הרגשתי שאני עוד שנייה נופל".
גם מיקי זוהר, אביו של אליאב, התייחס לזכייה ואמר: "אליאב הוא סופר רגיש אז היה לי ברור שהוא יתפרק ויבכה. זה כיף לראות בן אדם שבא בלי פילטרים עם הסיפור שלו, אני אומנם לא אובייקטיבי כי אני אבא שלו, אבל גם הקהל אהב את זה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זכיה
    עד 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקהל לא אהב אותו יותר אלה את נופיה ומיטב אבל הקהל שלך אהב וזה מה שנתן לו זכיה הבנות שרו הרבה יותר טוב הכל פוליטקה
    סגור