טלוויזיה

עמליה דואק חוזרת למסך: "בכיתי. בסוף הצלחתי להיכנס לאוטו"

כתבת חדשות 12 חוזרת לנווה אילן אחרי חמישה חודשים של חופשת לידה. "ניסיתי להסביר לו שהיום אני הולכת מוקדם וחוזרת מאוחר ושאני עדיין רק שלו"
מערכת ice |  1
עמליה דואק (צילום ויקיפדיה/ Eyalbenyaish)
חמישה חודשים לאחר לידת בנה הבכור, כתבת חדשות 12 עמליה דואק חוזרת לעבוד במשרה מלאה. 
הבוקר (ראשון) היא כתבה בהתרגשות בחשבון האינסטגרם שלה על החזרה לשגרה, "אני בכיתי. וגם הוא קצת (אבל רק כי יוצאות לו שיניים). ניסיתי להסביר לו שהיום אני הולכת מוקדם וחוזרת מאוחר ושאני עדיין רק שלו. ואז היה עוד קצת בכי (שלי. הוא כבר היה מבסוט עם נשכן בפה), עד שבסוף הצלחתי להיכנס לאוטו ולצאת לנווה אילן."
"חוזרת הבוקר לאולפן אחרי 5 וחצי חודשים של חופשת לידה. אין לי מושג איך העולמות ישתלבו וקצת מקווה שזה יהיה יותר קל ממה שאני חושבת."
 

בזמן חופשת הלידה דואק לא התגברה על יצר האקטואליה, והצטרפה לטיקטוק. בחשבון החדש שלה היא משתפת סרטונים על צרכנות, אורח חיים ועוד נושאים בהם היא עוסקת ככתבת. 
בין היתר שיתפה את זעמה על העירייה שלא מנגישה את המדרכות לעגלות תינוק ולנכים. "אני רוצה להראות לכם משהו מטריף אותי." אמרה, "אני רוצה להגיע עם התינוק חזרה הביתה מגן המשחקים, והנה יש שביל לעגלות." אחר כך היא ממשיכה ללכת ומצלמת: "לא. זה צר מדי, העגלה לא עוברת. צריכה לרדת חזרה לכביש. משלמים לעירייה כל כך הרבה ארנונה, מה הבעיה לסדר את המדרכות שיהיו נגישות לעגלות ולנכים?"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברוכה השבה
    סנדר רחל 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבת לשמוע אותה. מזל טוב להולדת הבן.
    סגור