טלוויזיה

קשת 12 ורשת 13 מותקפות: "פיגוע והמשיכו לריאליטי כרגיל"

ביקורת על הערוצים המרכזיים שהחליטו לשדר כרגיל למרות הפיגוע הרצחני בשועפט בו נרצחה חיילת בת 18: "תגידו לי?!!?? את מי זה מעניין איך מכינים רוטב לדג עכשיו?!?!? מחבל בירושלים"
מערכת ice | 
משחקי השף, מאסטר שף (צילום מסך רשת 13, קשת 12)
ערוצי החדשות המרכזיים לא מיהרו כל כך לדווח על הפיגוע אמש (שבת) בשועפט, בו נרצחה חיילת המשטרה הצבאית, לוחמת המעברים נועה לזר בת ה-18, הביקורת על כך מיהרה להגיע על ידי עיתונאים ואושיות רשת בולטות שהביעו שאט נפש, בטח בהמשך לנתוני הרייטינג הצונחים.
כתב הטלוויזיה של YNET רן בוקר כתב בטוויטר שלו בשיתוף צילומי מסך הטלוויזיה: "פיגוע באזור ירושלים עם שני פצועים, אנוש וקשה: קשת ורשת משכו את המהדורות אבל המשיכו לריאליטי כרגיל, כאן 11 משדרים מבזק".
 
הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון כתבה בתקיפות נגד ההחלטה של הערוצים: "תגידו לי ?!!?? את מי זה מעניין איך מכינים רוטב לדג עכשיו?!?!? מחבל בירושלים…מסתובב חופשי…פצועים לכוחותינו…המדינה בוערת…אם זה קורה בתל אביב כל הערוצים עומדים דום. הזייה!".
 
צייצן בולט נוסף כתב: "אני מבין שלערוץ 12 אין בעיה לשדר את משחקי השף אחרי פיגוע קשה בירושלים, בו חיילת ומאבטח נפצעו באורח אנוש והמחבלים עדיין מסתובבים ברחובות העיר. אצלם מתכונים ובישולים עדיפים על פני סיקור הפיגוע, חרפה שאין כדוגמתה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה