טלוויזיה

גאולה אבן בדרך לרשת 13: זו התכנית שתגיש

אחרי הפרידה המתוקשרת מכאן 11, המגישה הוותיקה עתידה לחתום על חוזה ברשת 13 ולהגיש תכנית בוקר
מערכת ice |  2
גאולה אבן (צילום צילום מסך קשת 12)
אחרי הפיטורים המתוקשרים מכאן 11 בתום דרמה שירדה לפסים לא נעימים, גאולה אבן סער בדרך לבית חדש ומסקרן. המגישה שהתפטרה מהתאגיד, צפויה לחתום על החוזה  ולהגיש את תוכנית הבוקר של רשת 13, כך דיווח היום (ראשון) רן בוקר.
אשתו של שר המשפטים גדעון סער כזכור, יצאה למלחמה נגד התאגיד, כאשר מגישת החדשות של יום שישי שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה להשעותה משידורי אקטואליה וחדשות בתקופת הבחירות.
 
יש לציין כי במהלך השנה שעברה הוזזה המגישה המוערכת מהגשת המהדורה המרכזית בשל הבחירות ב-2021 ובאותה התקופה והועברה לשדר את מהדורת שישי בלבד. בעקבות ההכרזה על בחירות נוספות, בנובמבר, בהן שוב יתמודד בן זוגה, גדעון סער, החליטו בתאגיד על השעייתה לאלתר.
אבן, שנחשבה לאחת הטאלנטיות הבולטות של הערוץ, ששכרה עמד על 40,000 שקלים, התנגדה להחלטה שעשויה להוביל להיעדרות ממושכת מהמסך. כזכור, רק לאחרונה נחשף כי היו חודשים בהם הרוויחה מאות אלפי שקלים גם בלי להגיע לאולפן.
ביולי אחרון,  מכאן נמסר :"קיבלנו הבוקר בצער את התפטרותה של גאולה אבן-סער מהמגישות הבכירות, המקצועיות והטובות ביותר בתקשורת הישראלית. הישגיה בשידור הציבורי, איכויות ההגשה וכישוריה כמראיינת אפיינו אותה לאורך כל דרכה כאן, וברשות השידור. תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו היתה רבה, יחודית ומשמעותית  והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאולה און
    אברהם 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד היום ראיתי את ערוץ 13 ואז נתתים לי סיבה לעזוב את הערוץ .
    סגור
  • 1.
    אוי ויי (ל"ת)
    מנדי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור