טלוויזיה

כוכב האח הגדול בדרך לגולסטאר? גם אנדיוני בפנים

אנדי רם ויוני ארליך, חוזרים לשתף פעולה על כר הדשא וגם על המסך בריאליטי של HOT כשישתתפו בעונה הבאה של התכנית, שהצילומים שלה ייערכו ביוון. גם זוכה העונה של האח הגדול לוהק ויצרף לכוכב בברלי הילס איין זירינג
מערכת ice | 
אנדי רם (צילום משה שי פלאש 90)
ממגרש הטניס למגרש הכדורגל? חובבי הריאליטי 'גולסטאר' זה בשבילכם - שני הטניסאים לשעבר, הגדולים ביותר של הטניס הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, חוזרים לשתף פעולה על כר הדשא וגם על המסך בריאליטי של HOT כשישתתפו בעונה הבאה של התכנית, שהצילומים שלה ייערכו ביוון.
למי שכבר הספיק לשכוח, בחודש שעבר ארליך תלה את המחבט בגלל פציעה שמנעה ממנו לסיים כראוי את טורניר ווטרג’ן שנערך בתל אביב כשאמור היה לשתף פעולה עם טניסאי העל נובאק ג'וקוביץ'. רם פרש כבר לפני 7 שנים.
 

הליהוק הראשון לעונה הנוכחית, שהיה מפתיעה במיוחד היה איאן זירינג, שחקן הקולנוע היהודי-אמריקאי, שזכור בתפקידו כסטיב סנדרס, בסדרת הנוער "בוורלי הילס 90210", שנראה נרגש במיוחד לקחת חלק בריאליטי הישראלי.

וזה לא הכל, שם נוסף שלוהק לעונה הקרובה הוא של ג'קי מנחם, זוכה האח הגדול לשעבר שלקח חלק בעונה השנייה עם צביקה פיק, שגם הוא יככב בעונה הקרובה של הריאליטי שהוא כבר מכיר היטב. ליהוקים נוספים צפויים בקרוב, ככל הנראה מחכות עוד לא מעט הפתעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה