טלוויזיה

ערוץ 14 מקבל גיבוי מהממשלה: "בוש ונכלם שהם נקנסים"

שר הבינוי והשיכון הגיב לפסק הדין של הערוץ: "אני מחזק את הנהלת הערוץ על עמידתם האיתנה למען שמירת כרם ישראל, המסורת היהודית וגחלת ישראל שלא תכבה, "אשריכם שנתפסתם על דברי תורה"
מערכת ice |  3
ערוץ 14 (צילום יחצ)
אין ספק שמכה נפלה היום (שלישי) על ערוץ 14, ערוץ 20 לשעבר, לאחר שבית משפט השלום ירושלים, בראשות השופט אלעד לנג, פסק נגדה בתביעה של התנועה ליהדות מתקדמת והתנועה המסורתית לתשלום פיצויים בגין הפליה והדרה משידורי ערוץ 14. אבל כעת מגיע הגיבוי..
שר הבינוי והשיכון והשר במשרד ראש הממשלה בתגובה לפסיקת ביהמ"ש והקנס שהוטל על 'ערוץ 14': "אני בוש ונכלם שבמדינת ישראל קונסים כלי תקשורת, רק בגלל שביקש שלא לפגוע ברגשות הצופים ולשלב תכנים רפורמיים וקונסרבטיביים המעודדים התבוללות. אני מחזק את הנהלת הערוץ על עמידתם האיתנה למען שמירת כרם ישראל, המסורת היהודית וגחלת ישראל שלא תכבה, "אשריכם שנתפסתם על דברי תורה".
 
כזכור, בפסק הדין הוסבר: "ניתן לומר כי הפרקטיקה המפלה לא ננקטה מחמת טעות, אלא בכוונת מכוון, ממניעים אידיאולוגיים, או למצער מפרשנות המנוגדת באופן מפורש להוראות רישיון השידור שניתן לנתבעת. על כך יש להוסיף כי הנתבעת לא תיקנה התנהלותה גם חרף מספר רב של פניות ותלונות שנעשו על ידי התובעות, ואף על ידי הרגולטור של הנתבעת, אשר, בסופו של יום, אף הטיל עליה עיצום כספי בשל התנהלותה".
 
השופט לנג הסביר: "כך, כאמור, אף הסנקציה שהוטלה על הנתבעת על ידי הרגולטור לא הביאה לתיקון דרכיה של הנתבעת – והיא המשיכה בהפרה את הוראות החוק לאיסור הפלייה גם לאחר מכן ועמדתה על עמדתה השגויה זו גם בהליך שבפניי – עד תום".
השופט כבר בסופו של דבר: "אני מחייב את הנתבעת לשלם לתובעות, ביחד ולחוד, סך של 132,480 שקל בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין מיום הגשת התביעה ועד למועד התשלום בפועל.
כמו כן הוסיף: "משתביעת התובעות התקבלה במלואה אני מחייב את הנתבעת להוסיף ולשלם לתובעות סך של 6,624 ש"ח בגין הוצאותיהן וסך של 20,000 ש"ח בגין שכ"ט עורכי דינן. זכות ערעור כדין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רגשות הדתיים? העיקר לכם מותר לדרוס את כולם,
    גל 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שרגשותייכם העדינים לא ייפגעו, חלילה.
    סגור
  • 1.
    פעם זה היה ערוץ ביביסטי. היום זה ערוץ המקדם את הפשיסטים
    YZ 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשמידי פעם מתעכב לכמה שניות בערוץ 14 (בזמן הפרסומות בערוצים שאני צופה), אני רואה עד לאיזה דרגה של תמיכה בפשיזם טוטליטרי הם הדרדרו.
    סגור
  • 14 נותן קונטרה מעולה לערוצי התעמולה 11, 12, 13
    פשיזם בעיני המתבונן 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלו הם ערוצי הפשיזם והנדסת המוחות שמעודדים טרללת במדינה כבר שנים רבות עם תוכניות כמו ארץ נהדרת ומהדורות חדשות מסולפות כאילו הן בתחרות עם אל גזירה. אז בוא... אני תומך ב 14 על מלא ואתה תמשיך לטחון מים בכיכר.
    סגור