טלוויזיה

ארז טל חושף את הסודות ב"הזמר במסכה": "הייתי בהלם"

ארז טל הימם את ה"זמר במסכה" כשיצא מהתחפושת של הטווס. כעת, הוא מספר על החוויה שלו בתוכנית, התחפושת, יכולות השירה, איך הסתיר את הסוד מהבנות שלו, וגם: קטורזה
מערכת ice |  2
ארז טל (צילום קשת 12)
"הזמר במסכה" בקשת 12 ממשיכה להטריף את את מדינת ישראל בניסיונות לנחש מי הסלב שנמצא מאחורי התחפושת. בפרק שנערך בסוף השבוע האחרון חברי הפאנל והצופים היו בהלם מוחלט לגלות שמי שנמצאת מאחורי התחפושת של האננס היא לא אחרת מאשר הדוגמנית רוסלנה רודינה.
אתמול (שני) בפרק שנערך ב"הזמר במסכה", מי שיצא מהמשחק הוא הטווס, ששיגע את השופטים בניסיונות לנחש מי הוא, אך שהוא חשף את הפרצוף אף אחד לא האמין שמדובר בלא אחר מאשר כוכב הטלוויזיה ארז טל.
 
בראיון ל"לילה טוב עם גיא פינס" רגע לאחר שנחשף, סיפר ארז טל על החוויה שעבר: "זו אחלה תוכנית, מאוד כיפית. זו הייתה חוויה. מי שעקב אחרי הטווס ראה שבשיר הראשון לא זזתי. למה לא זזתי? חגורת בטן, 7,000 נוצות מאחורה, זה 20 קילו. כאילו תקעו לך מטאטא אתה יודע איפה. אתה לא יכול לזוז. בפעם הראשונה הייתי בהלם, אחרי זה מצאתי את התנועות שאני יכול לעשות. זאת תחפושת בלתי אפשרית".
על איך הצליח להסתיר זאת מהבנות שלו סיפר טל: "זה היה מושלם, כי הן לא ידעו עד לרגע זה. שנייה לפני שעליתי לדבר איתכם צילמתי אותן, הן היו בשוק מוחלט. אחת עוד אמרה לי שנייה קודם: 'הטווס יודח כי הוא שר גרוע. מי אתה חושב שזה?'. היא לא תהיה בצוואה, לא חשוב. זה היה ממש עד לשנייה האחרונה ויש לי את זה מתועד".
על קטורזה חברו הטוב ושותפו לתוכנית סיפר: "עד שבת בצהריים היה שקט. בשבת פתאום מישהי כתבה, זה התפוצץ ואז התחילו להציק לי. כולם אמרו: 'הטווס, הטווס'. קטורזה עד הרגע האחרון עוד האמין לי שזה לא אני. סליחה קטורזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה יפים אתם
    לי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבת את ארז טל תעשה עוד הרבה דברים אני כל הזמן רואה טלוזיה
    סגור
  • 1.
    לאן הגעת ארז....עצוב.. (ל"ת)
    מעיין 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור