טלוויזיה

שופטי הזמר במסכה מובכים: ״ידעתי שאין סיכוי שתעלו עליי״

הזמר במסכה בקשת 12 מגיעה לרגעי השיא של העונה ובחשיפה הערב השופטים נדהמו לגלות כי מי שהסתתר מאחורי התחפושת של ההיפופוטם היה בן ארצי שאמר: "בחיים לא ראיתי את התכנית,  כשצלצלו אליי להשתתף בזה לא נתתי לו לסיים בזה אמרתי שאני לא רוצה, זה לא בשבילי"
מערכת ice | 
ההיפופוטם בזמר במסכה (צילום קשת 12)
את זה אף אחד לא ראה מגיע. "הזמר במסכה" בקשת 12 ממשיכה להטריף את הצופים ואמש (שלישי) התוכנית האהובה הגיעה לרגעי השיא של העונה עם חשיפה מטורפת, כאשר אחת הדמויות ששיגעה את השופטים בעונה הנוכחית, ההיפופוטם, סוף סוף נחשפה, כשמדובר בלא אחר מאשר בן ארצי, בנו של הזמר שלמה ארצי.
לאחרק שהוריד את המסכה אמר לפאנל: "קודם כל להרגע חברה, זו רק תכנית טלוויזיה, אסייג: "בן, וואו וואו וואו, אתה שר מהמם, אתה גם רוקד מהמם, אבל נתת שואו ואם אתה לא הולך לשחק אתה פראייר".
 
הוא סיפר על כך שהטעה את כולם שהוא ליאון רוזנברג: "אני אדם שמחפש מגע ואינטימיות, היה לי נורא כיף, כשצלצלו אליי להשתתף בזה לא נתתי לו לסיים בזה אמרתי שאני לא רוצה, זה לא בשבילי, אבל אז סגרתי את הטלפון והרהרתי בזה איזה יומיים ואמרתי לעצמי 'לך', במקרה הטוב תהנה ונהניתי, זה היה כיף. באמת המסכה גורמת לך להפרד מהדמות שלך וכשאתה אף אחד אתה יכול להיות כל אחד".
כאן פנתה אליו אופירה אסייג ואמרה: "שאלת מיליון הדולר, אבא יודע שאתה פה?", ארצי השיב לה: "אני לא יודע לרקוד ולא יודע לזוז. ידעתי שתשאלו אותי על אבא שלי, אופירה". המגישה ענתה: "אתה יודע כמה אני מציקה לו? שלמה בוא לאופירה וברקוביץ'", ארצי קטע ואמר: "הוא לא יבוא,אופירה, אני יכול כבר עכשיו לחסוך לך את הטלפונים".
השיח המעניין בין השניים נמשך כשהיא העלתה את הרף: "יש לי חדשות בשבילך, אתה רוצה להתערב איתי שהוא יבוא? אל תתערב איתי", ארצי לא התרגש: "את רוצה להתערב איתי? אני מכיר אותו יותר".
סטטיק אמר: "אני לא חש בטוב, אני לא עייף, אני בשוק מזה שאתה עומד פה. אתה מבין שכבשת אותנו פעם אחר פעם. אני מעריץ אותך עכשיו, אני עובר חוויה חוץ גופית עכשיו", אסייג שעלתה לבמה שאלה את ארצי: "כשביקשו ממך לבוא לזמר במסכה, לאיזה שלב חשבת שתגיע?", על כך השיב: "האמת אל תעלבו בחיים לא ראיתי את התכנית, שמעתי, הילדים שלי רואים וזה היה אחד המניעים לבוא. חבר'ה אני ידעתי שלא תעלו עליי בחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה