טלוויזיה

הלם בצילומי הישרדות: זו המתמודדת שאושפזה באי בגלל תת-תזונה

מאיה קיי הופרדה מחבריה למשך יממה שלמה של השגחה, בדיקות וטיפול שקיבלה. היא נאלצה להשקל תחת הקפדה צמודה של הדיאטנית באי כדי לעקוב אחרי מצבה הבריאותי, מבלי ששאר השורדים ידעו על כך
מערכת ice |  4
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
הישרדות של רשת 13, ריאליטי הדגל שך הערוץ בימים אלה ממשיכה לספק כותרות. אחרי שפורסם כי סהר כהן אושפז אחרי משימת הפלפלים, מתברר כי השורדת מאיה קיי חשה ברע גם כן במהלך הצילומים, והגיעה למצב של תת תזונה ותת משקל.
על פי TMI, בעקבות זאת, היא הופרדה מחבריה למשך יממה שלמה של השגחה, בדיקות וטיפול שקיבלה. היא נאלצה להשקל תחת הקפדה צמודה של הדיאטנית באי כדי לעקוב אחרי מצבה הבריאותי, מבלי ששאר השורדים ידעו על כך.
כזכור, שימת הפלפלים החריפים לא הייתה קלילה כמו שכולם חשבו ועל אף שכהן סיים אותה די מבודח ומחוייך, הוא נאלץ להתאשפז על האי תחת השגה ובהשפעת מורפיום כאשר חש ברע..
 
עוד דווח ב-TMI כי כהן נאנק וצרח במשך הלילה, כשאף צעקות הכאב שלו נשמעו עד המחנה של השבט. האם משימות האוכל יקבלו שינוי בעונות הבאות כדי לוודא שמקרים כאלה לא קורים שוב?
אגב, גם מאור שושן, שהודח ראשון מהמשחק טען גם הוא כי סהר יצר קשר לפני המשחק כדי ליצור ברית, עולה השאלה האם סהר כהן שבכך הפר את חוקי הפורמט ייפסל על ידי ההפקה, טרם נמסרה תגובתם של רשת 13 בעת פרסום הידיעה.
מרשת 13 נמסר: "ישראל מדינה קטנה בה כולם מכירים את כולם ולכן אנו עושים כל שניתן כדי למנוע חשיפת שמות המתמודדים לפני התכנית. ובכל מקרה, לחיים באי חוקים משלהם והם שמכתיבים בסופו של דבר את התנהלות המתמודדים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גם אחרי שאכלה 3 קג בשר? (ל"ת)
    דן 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הישרדות
    מריאן 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאאא. התכנית הזו חייבת פיקוח! שינוי!! חשבתי על זה שזה לא נורמלי התנאים האלה עד כדי כך.
    סגור
  • 2.
    הישרדות
    דליה קעטבי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא יאומן..מדינת ישראל בוערת ואתם מתעסקים בחברה.. פשוט לא יאומן כי יסופר..משעממים..
    סגור
  • 1.
    לבטקין
    אבי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    די להרעיב אנשים זה ממש עונוי
    סגור