טלוויזיה

אילה חסון מקבלת מחליף ראוי? תכנית חדשה ברשת 13

על אף העובדה שהיא מצליחה להביא נתונים לא רעים בכלל בתקופה האחרונה למרות עזיבת המגישה לכאן 11, התכנית 'אזור בחירה' שהגישה המגישה הוותיקה ברוטציה עם רביב דרוקר תרד לטובת 'הצינור' שתועבר מהלייט נייט ל-19:00 בערב וגם בפייסבוק כבר עדכנו זאת. תאריך ההשקה: במהלך חודש מאי
כפיר אדר |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מוכנים לשינוי נוסף? איילה חסון אאוט כבר לפני חודש וכעת גם רביב דרוקר וגיא לרר אין. ברשת 13 מוציאים לפועל שוב שינוי ברצועה הכי קשה לפיצוח, של 19:00 בערב, כאשר למרות שיאי רייטינג בתקופה האחרונה לתכנית "אזור בחירה". התוכנית "הצינור" עם גיא לרר עתידה לעבור מהלייט נייט ולהתחרות מול תכנית חיסכון של קשת 12.
הצינור משיגה לרוב נתוני צפייה גבוהים ומאיימת מאוד על המתחרה גיא פינס ממול בקשת. לטובת המהלך, לרר עתיד לקבל חוזה לשלוש שנים. על אף העניין הרב שיצרה התכנית של חסון ודרוקר, המהלך עתיד לצאת אל הפועל כבר בשבועות הקרובים, כשל-ice נודע כי מדובר בחודש מאי, ככל הנראה בסביבת יום העצמאות
 
דיווחים שונים גרסו לא פעם כי ללרר הוצע סכום גבוה מאוד, כולל הבטחה מצד רשת 13 כי בכל מקרה בעתיד הוא יוכל לחזור לרצועת הלייט נייט שעימה הוא כל כך מזוהה במקרה שבו לא יביא את התוצאה הרצויה ברצועה החדשה. אגב, בפייסבוק הרשמי של התכנית כבר הוחלפה התמונה הראשית לשעון לבן על רקע אדום עם השעה 19:00.
כזכור, בסבב הבחירות האחרון, הושקה "אזור בחירה" עם המגישים אילה חסון ורביב דרוקר שהגישו ברוטציה והיו אמורים לרדת מהאוויר קצת אחרי כניסת הממשלה, אבל למרות פתיחה חלשה שנעה סביב 3%, השניים כבר הגיעו לאיזור 9%, במיוחד חסון שקיבלה יותר פידבק מהצופים. בינתיים אגב, פחות הולך לה בכאן 11.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין לכם את להזמין
    צבי 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אותו מצאתם
    סגור
  • 1.
    בהצלחה לגיא לרר יש מה לתת רק עם שינויים מתחייבים (ל"ת)
    גל 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור